Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 12 augusti 2007

Av Jessica - 12 augusti 2007 21:14

jag gråter typ! min dator tycker inte om mig alls längre!!!vi misstänker att nätverkskortet har typ brunnit upp )= men jag vet nästan att min kära kamrat lars skrattar åt mig!!! skulle kunna misstänka starkt att jag kommer få höra de här ganska länge nu eftersom enligt honom så har jag lyckats döda 2 st andra bärbara som jag hade fått lånat av honom :Poch han sa att jag skulle säkert pajja den här också!men nu är de så att jag har faktistk inte gjort nåt!!! den ville lixom inte längre vara med!! så jag kan lixom inte skriva så mkt eftersom att herr fredrik sitter vid sin dator mer eller mindre hela tiden. lyckades sno den en sväng nu när han kopplade in mitt wii som vi har hämtat från hans far. har väl inte gjort så jädra mkt, vi har badat ute i myrströms stuga flera dagar, så fort de har varit sol ute så har vi åkt dit och badat. tagit massa kort har vi också gjort. åsså har vi sett nån knasig film... var till mormor och badade en sväng också faktistk... kommer upp nån bild från myrströms stuga när vi har fått bilderna av thomas. justja, jag insåg en sak igår eller i förrgår, jag ska fan upp och skriva in mig på skolan på torsdag, och min första lektion är på fredagmorgon! alltså?!?! då är ju sommaren slut!!! på tisdag ska vi iväg på kräftskiva hos sötis johanna! kommer nog bli tokskoj! undra om de dyker upp några gamla ansikten som man känner igen då :D måste fan kirra skjuts ut till alnö och hem också. nee nu ska fredrik har datorn igen, han tjatar.. *suck suck* 

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards