Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 15 augusti 2007

Av Jessica - 15 augusti 2007 15:59

whiee! snart drar vi ut till myrströms stuga och badar, åker båt, testar vattenskidor eller wakeboard. justja!! vi ska åka korv efter båten också!!!!
 
det är jag, fredrik, lina, andreas, johanna, danne, thomas och myrström som ska åka! blir säkert jätte skoj! *Hoppas* sen är de tänkt att vi ska grilla där också så vi väntar nu på att thomas ska komma och hämta upp oss så vi kan dra och handla lite mat lixom! och så ska jag ta med mig snickerskakorna som jag har gjort idag också :D
 
hämta upp johanna i stan måste vi också göra! de får vi inte glömma bort!!
 
fredrik och jag drog ut till johanna på alnö och var på kräftskiva, de var riktigt mysigt. dock så upptäckte jag att kräftor inte var min starka sida :P men jag käkade 2 st iaf! sen så käkade jag nån fetaostpaj också så de var riktigt gott iaf! efterrätten bestod av äppelpaj och glass. var några tjejer där som jag inte kommer ihåg namnet på och så var tim där. Var jädra skoj att träffa tim, har lixo inte träffat på han på nåt år.
 
nee nu ska jag grejja klart de sista här nu innan vi ska åka ut!

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards