Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 13 augusti 2007

Av Jessica - 13 augusti 2007 14:44

passar på att skriva lite här nu när fredrik är med jens och grejjar.

Jens och fredrik ska visst lana här hemma i några dagar. ska jag skratta eller gråta? vettefan egentlign vad jag tycker och tänker om saken, om inte annat så blir jag så less eftersom att nätverkskortet verkligen har brunnit upp. så vad ska jag göra?!?!

och eftersom att jag inte äger en kronjävel heller så kan jag inte ladda på min mobil och ringa till folk heller, utan jag får sitta och hålla tummarna och hoppas på att någon ringer till mig.


imorgon blir de kräftskiva på alnö som sagt var. Det kommer nog bli jätte skoj!! längtar redan för att få träffa alla. undra om fredrik verkligen är laddad (;


var ner en sväng på stan idag, men bara en jätte snabbis. var så jävla tråkigt väder och vi hade tänkt fika på Breve men de var inte öppet där ännu, utan de öppnar på onsdag så man får vandra dit då och fika och så lämna igen deras tallrik som vi har hemma efter vi fick lite paj av dem innan de drog på semester :D


happs, nu kom fredrik tillbaka så de är bäst jag lämnar tillbaka datorn till honom, annars lär de väl bli gnäll eftersom de är så viktigt att spela nu när han har semester :P 

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards