Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 3 augusti 2007

Av Jessica - 3 augusti 2007 18:10

förstår inte varför de är så jobbigt att komma på en rubrik 


idag vaknade man runt 12. kände inte alls för att kliva upp då, var riktigt jobbigt. så jag låg kvar och drog mig ett bra tag.

håller på att bli förkyld tror jag )=


iaf så började fredrik att städa medans jag la mig i soffan och sa vad han skulle plocka och grejja med och ordna alla kläder som skulle till tvättkorgen och vilka som skulle in i garderoben. världens snällaste fredrik!! *pussa på*

jag diskade iaf bara för att känna mig lite duktig.


efter ett tag så kom vi på att vi skulle ta en paus och just då kom myrström och plingade på dörren. så vi har varit social med honom en sväng.


tanken var att fredrik och jag skulle käka middag bara han och jag idag, gå på dejt lixom :P dock nere på kuben Verandan (;

men få se hur de blir, myrström sitter och säger att han är hungrig nu :P


annars vet jag inte riktigt vad som händer ikväll, igår kväll gjorde vi inget, fick ju besök av danne, myrström och thomas igen :D men de drog efter ett tag för thomas skulle käka och så bestämde de för att de skulle hyra film och se den hos thomas. men jag orkade inte gå nånstans igår kväll så vi var bara hemma. justja, jens åkte hem med datorn igår också... innan han gjorde de var han så snäll och körde ner oss så vi kunde köpa cigg till mig och så åkte vi förbi mcd för att köpa en sån där chicken jr :P fredde och jens köpte några sånna olika småburgare också..

dock var min riktigt äkklig :o


ne nu ska de beslutas för hur vi ska göra, vad/vart vi ska käka middag


suttit och tittat en massa i ikeakatalogen också, måste fan ta en sväng dit när mina pengar kommer in på mitt konto :P


min dator är inte snäll med mig, jag får lixom inte göra nåt! fast jag har inge virus eller nåt!!! *less less less*


sara, vi måste umgås snart!!!! kanske i helgen eller nåt sånt?!?!!?

Av Jessica - 3 augusti 2007 02:37

nu har jag maplat lite mera..

går segt på spelet nu tycker jag.. och datorn har faktiskt inte varit dum mot mig heller på någon timme, får hoppas att den fortsätter och vara snäll imrogon så jag har kan sitta och grejja på internetet lixom :D


missade weeds idag, förstår inte riktigt hur vi kunde missa de! men jag är lite dåligt koll på dagarna och så här, och fredrik han vet nog inte alls vilken dag de är :P


är så jävla trött så ögonen går i kors på mig. så jag hoppas att jag väl kommer kunna somna nu när jag ska försöka sova! annars blir jag riktigt less faktiskt!


nee nu sova.

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards