Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 28 augusti 2007

Av Jessica - 28 augusti 2007 19:12

jag ska avslöja en hemlighet!!

min lilla syster frida väntar bebis igen och dessutom så ska hon och hennes pojkvän gifta sig.


dock vet jag inte så jätte mkt mera men nu får jag iaf säga de :D


iaf, så när sara slutade kom hon hit idag och vi umgicks och umgicks och umgicks och beställde kläder :D okej, vi fikade en massa också :P


sen gick vi ner till veronica och fikade lite till :P veronica bakade kladdkaka :P och jag kan avslöja att den var kladdig! men den var riktigt god (;


så nu har jag skvallrat om vad jag har gjort idag!!

Av Jessica - 28 augusti 2007 09:56

För det första så blir jag galen! jag har ju texten centrerad hela tiden men funkar de?!?! nej! men varför inte för?!?! jävla skit, men men..

idag ska sara komma och umgås med mig! vi ska fika, prata skit och bara umgås umgås och umgås!! värsta mysigt ska vi ha de!! (= var så längesen nu så de är fan dax att vi tar tag i det här och umgås!


var ner till lina igår kväll och skulle käka blåbärspaj, dock så var jag så fruktansvärt mätt att jag pallade seriöst inte att få ner en enda bit ner i magen men de andra käkade iaf (=

lina och jag bokade klipptid också, vet inte riktigt när de blev för mig, men på fredag iaf, och jag har för mig att de blev tidigit :D men de blir bara bra!


även att jag vaknade tidigit idag, vaknade typ 8:40 eller nåt sånt, när fredrik skulle gå på jobbet, kunde inte somna om heller sedan. men på nåt sätt känns de skönt, då har man verkligen hela dagen på sig att grejja, ordna och allt sånt man vill göra.


jag vet en hemlighet, en lycklig sådan. Inom sin tid så kommer jag säkert kunna få berätta den.

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards