Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 2 augusti 2007

Av Jessica - 2 augusti 2007 19:36

igår när vi vaknade så kollade vi ut och upptäckte att vi faktiskt kunde gå och bada så de gjorde vi!

vi ringde myrström och alla andra men faktiskt så var de bara myrström som hakade på och badade på kuben. dock så började de dock blåsa och bli molning när han kom, så vi var inte kvar där så länge alls.

sen drog vi hem och umgicks lite, sen lagade jag lite mat åt mig, fredrik och jens och myrström åkte hem och käkade.

pojkarna här fortsatte att lana lite och jag hade inget annat val heller än att spela jag ockås :P

iaf sen så kom thomas, danne och myrström igen och så bestämdes de för att hyra film. jag vet inte alls vilken film de var för jag orkade inte kolla, men de ryktades om att danne hade gjort de igen!

valt den sämsta film de kunde komma på :D


efter filmen så droppade en efter en härifrån...

jens och fredrik slutade spela runt halv 5 imorse och jens åkte hem, fredrik och jag la oss för att sova.

men på nåt vis så blev de inte så att jag kunde somna, jag låg och vred och vände på mig. stängde av och på tvn, öppnade och stängde balkongdören. men sista gången jag kollade på klockan så var den halv 7. och sen tror jag att jag lyckades somna. vaknade imorse runt kvart över 12 när mamma ringde och påminde mig om trappstädningen. sen straxt efter de så ringde jens och frågade om de var lugnt att han kom. och vad ska jag säga?

nee de är inte lugnt! klart de var lugnt..


sen åkte jag iväg till morsan och vi städade trapphuset, sen fick fredrik komma och hämta mig och så åkte vi och handlade lite och så kom jag hem och lagade mat. jens skulle äta hemma men de slutade med att han käkade här iaf :P


nu har danne och myrström kommit hit också :D

jippie! fritidsgården!

ne men de är väl sko jatt de är här men tänk om jag skulle vilja vara hemma ensammen med fredrik en kväll då? *suck*

ändå är man så dum att man hojtar, kommer!!!! när de plingar på dörren.


gaaah, min dator håller vekrligen på att dö!!

ska sätta mig på jens dator en sväng nu när han är och firar hans kompis som fyller år.



behöver jag ens nämna hur trött jag är? ^O^

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards