Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Direktlänk till inlägg 2 juni 2008

nu har linus en pappa också :P

Av Jessica - 2 juni 2008 12:28

idag fyller min systerdotter Fatima 7 år!

Så grattis till mosters gotroll!!


idag har vi varit iväg och skrivit på faderskapspapperna och gemensamvårdnad! så nu är det gjort!

så nu kan jag fylla i linus namnpapper och skicka in dem till skatteverket så han får ett namn! :D


idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, ska  väl försöka städa lite och diska om lilleman skulle vilja somna någongång, men just nu verkar han inte vilja det iaf :P 

även att idag måste vi verkligen ta tag i att röja riktigt här hemma så man kan lägga ut lghten någongång, är ett jävla tjat överallt att vi måste göra det!

Men hur lätt är det att tokgrejja när man har en liten knoddis som gråter mest hela tiden?!?!?!? och när han sover då vill man inte direkt hålla på att härja för mkt för då vaknar han och så är det bara att börja om då!

eller när han sover så vill man ju sova själv också!..

får se hur dagen blir för lilleman, om han sover mkt så kanske man kan kirra rätt mkt innan fredrik kommer hem.

fredrik jobbar till 21:15 idag så förhoppningsvis hinner jag ordna mkt..

om inte annat så kanske morsan eller sofia kan komma hit och ta Linus så jag får göra klart..


men  nu tror jag fan att han somnade i min famn så bäst jag lägger honom nu så jag kan diska iaf!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 12 april 2015 19:33


 

Av Jessica - 18 mars 2015 18:24


  Hipp hipp hurra!! Grattis på födelsedagen älskade Agnes!   ...

Av Jessica - 16 september 2014 08:53

I lördags somnade min faster in. Det är så overkligt. Jag har svårt att förstå, finaste faster. Vila i frid. <3 ...

Av Jessica - 8 september 2014 21:19

Idag somnade min farfar in. Det var på ett sätt väntat, sedan en kort tid tillbaka har han varit dålig så jag förberedde mig hela tiden för det här. Men ändå kändes det lika tungt som andra gånger när pappa ringde mig. Nu får farfar frid, han får tr...

Av Jessica - 30 augusti 2014 10:29


Den här veckan var det inge så bra start på dagis för Agnes. Hon har varit ledsen varje dag och hon har inte velat gå dit. När jag har kommit för att hämta henne så har hon sprungit till mig och vill hem direkt. Jag tror att det har blivit fel för ...

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards