Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Direktlänk till inlägg 10 oktober 2008

min bästa vän är näs-frida

Av Jessica - 10 oktober 2008 20:52

linus är döförkyld... hostar och snorar som fan.

mest snor, man tror han håller på att kvävas emellan åt, så näs-frida är min bästa vän just nu! Suger ur hur mkt snor som helst, man har riktigt svårt att förstå hur mycket det finns i en sån liten.


idag kom mamma hit och sedan så tog vi en prommis upp till kyrkogården för att plantera lite till Nora. tänkte göra lite höst fint där (:

så när vi kom upp dit så upptäckte vi att det fanns fina blommor där, så antagligen är det Marco (Noras pappa) varit där. (=

så då gick jag upp till Nadjas grav och planterade där ist! så slapp syrran göra det (=


just nu sover linus, så jag hoppas att han sover lite till och sedan vaknar och vill äta.

han har ätit 2 flaskor ersättning idag bara!!! och det känns inte så bra, för han åt typ bara 2 igår också!! men antar att han kanske har lite ont i halsen eller bara inte vill äta när han är så snorig!


fredrik, myrström och danne är iväg och kör sofia och linn till kvissle.. tjejerna skulle se någon film hemma hos nån klasskompis som bor där (=



ne, en power napp tills herrarna kommer tillbaka för då blir det film misstänker jag!

 
 
Veronica

Veronica

10 oktober 2008 22:21

Hej!
Vi har Agneta :]

http://ceekay.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 12 april 2015 19:33


 

Av Jessica - 18 mars 2015 18:24


  Hipp hipp hurra!! Grattis på födelsedagen älskade Agnes!   ...

Av Jessica - 16 september 2014 08:53

I lördags somnade min faster in. Det är så overkligt. Jag har svårt att förstå, finaste faster. Vila i frid. <3 ...

Av Jessica - 8 september 2014 21:19

Idag somnade min farfar in. Det var på ett sätt väntat, sedan en kort tid tillbaka har han varit dålig så jag förberedde mig hela tiden för det här. Men ändå kändes det lika tungt som andra gånger när pappa ringde mig. Nu får farfar frid, han får tr...

Av Jessica - 30 augusti 2014 10:29


Den här veckan var det inge så bra start på dagis för Agnes. Hon har varit ledsen varje dag och hon har inte velat gå dit. När jag har kommit för att hämta henne så har hon sprungit till mig och vill hem direkt. Jag tror att det har blivit fel för ...

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards