Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Direktlänk till inlägg 14 maj 2009

Funderingar

Av Jessica - 14 maj 2009 10:30

Så där nu har man gjort dagens sysslor. Har lite tvätt att vika och lägga in så fort det har torkat bara men seda så är allt gjort. Det är rätt skönt att göra allt på morgonen så man har det gjort och man slipper gå och tänka på allt sedan under dagen.


Fick återigen sova till 8:15 idag och det känns hur underbart som helst. Hoppas att det håller i sig. (;

Idag ser det ut att vara sol ute, men som vanligt lär vädret vända på engång.

Mamma ska ta Linus en liten sväng på eftermiddagen så att Fredrik och jag kan köra iväg lite skit från förrådet. Har stoppat ner allt där och nu måste vi få plats med vinterdäcken och takboxen. Vi får se när han slutar idag men jag hoppas lite att han kommer iväg tidigare. Han är nämligen ute och mäter med Rolf idag.


Händer inte så mycket här annars, har lite beslut att fatta och man vet varken ut eller in.

Dessutom är det sommar snart och semestern, frågan är vad vi ska göra. Ska vi bara vara hemma eller ska vi åka någonstans?

Har så mycket vi skulle behöva göra klart här men det vore skönt att bara åka också. Vi måste prata mer om det snart tror jag.


Nej, kollar vart Linus är och leker. Det är  ltie för tyst för sitt bästa här hemma just nu. 


Tycker att Theres och Wilgot ska komma och hälsa på snart!

Lille Wilgot, han kommer ha blivit så superstor när vi ses nästa gång... 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 12 april 2015 19:33


 

Av Jessica - 18 mars 2015 18:24


  Hipp hipp hurra!! Grattis på födelsedagen älskade Agnes!   ...

Av Jessica - 16 september 2014 08:53

I lördags somnade min faster in. Det är så overkligt. Jag har svårt att förstå, finaste faster. Vila i frid. <3 ...

Av Jessica - 8 september 2014 21:19

Idag somnade min farfar in. Det var på ett sätt väntat, sedan en kort tid tillbaka har han varit dålig så jag förberedde mig hela tiden för det här. Men ändå kändes det lika tungt som andra gånger när pappa ringde mig. Nu får farfar frid, han får tr...

Av Jessica - 30 augusti 2014 10:29


Den här veckan var det inge så bra start på dagis för Agnes. Hon har varit ledsen varje dag och hon har inte velat gå dit. När jag har kommit för att hämta henne så har hon sprungit till mig och vill hem direkt. Jag tror att det har blivit fel för ...

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards