Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Direktlänk till inlägg 20 november 2009

Rubrik saknas

Av Jessica - 20 november 2009 13:35

Natten har  varit relativt lugnt här hemma, Linus har sovit konstigt men ändå rätt okej. Gick bra att ge medicin i med vällingen, dock var han lite skeptiskt mot den för han tog ur flaskan ett par gången och tittade på den precis som att den inte skulle smaka som den gjorde.


Vaknade själv bara 2 gånger inatt att jag fick jätte ont i magen men det gick över efter ett tag. Nu däremot har jag ont igen och jag ligger bara på soffan. Jag hoppas lite att Linus sover länge idag så jag bara kan ta det lugnt utan att behöva stressa upp mig över att han gör nåt tok så han gör illa sig eller så. Han har förresten ingen feber idag så det är full rulle på honom nämligen.


Hade velat gå ner på stan idag men jag vet inte om jag klarar det eller om det ens värt att försöka. Får se när Fredrik slutar om vi ska ta en snabb tur ner. 

När jag får så här ont och är ensammen är jag nästan säker på att jag får lite ondare bara för jag blir så orolig också. Hoppas odlingen visar på nåt och att det försvinner fort då. Eller att de inte visar något alls så det blir en ordentlig koll så vi får se vad det är och att man hittar något.

Måste känna efter hela tiden om jag känner att bebisen rör på sig så att det inte är något. Paranoid kanske? Må så vara då, vill bara inte uppleva samma sak igen. Det klarar jag nog inte alls.


Hoppas att Fredrik inte jobbar allt för länge idag, skulle vara skönt om han kom hem typ nu! :P

Ne, ta lite frukt att äta och hoppas på att klockan tickar på..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 12 april 2015 19:33


 

Av Jessica - 18 mars 2015 18:24


  Hipp hipp hurra!! Grattis på födelsedagen älskade Agnes!   ...

Av Jessica - 16 september 2014 08:53

I lördags somnade min faster in. Det är så overkligt. Jag har svårt att förstå, finaste faster. Vila i frid. <3 ...

Av Jessica - 8 september 2014 21:19

Idag somnade min farfar in. Det var på ett sätt väntat, sedan en kort tid tillbaka har han varit dålig så jag förberedde mig hela tiden för det här. Men ändå kändes det lika tungt som andra gånger när pappa ringde mig. Nu får farfar frid, han får tr...

Av Jessica - 30 augusti 2014 10:29


Den här veckan var det inge så bra start på dagis för Agnes. Hon har varit ledsen varje dag och hon har inte velat gå dit. När jag har kommit för att hämta henne så har hon sprungit till mig och vill hem direkt. Jag tror att det har blivit fel för ...

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards