Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 5 maj 2009

Av Jessica - 5 maj 2009 17:05

Idag har jag varit väldigt effektiv!

Jag har nämligen rensat i garderoben i hallen, vårat sovrum och i Linus rum. Och dessutom har jag städat i städskrubben! Där är det alltid lika svårt att få plats, varför gör de strädskrubbar så små? Man ska ju få plats med dammsugare och skurhink!


 Städat hela sovrummet också, rensat i en byrå och så har jag  bäddat rent med nytvättade sängkläder. Så nu väntar jag lite på att få gå och sova!


Men vet ni vad?!!?!? Linus sov från 22 till 8:47 imorse!! Helt galet länge! (; 

Sen måste jag bara ha världens goaste bäbis! Han är så mysig och ska kramas och pussas och sitta i knä och mysa mest hela tiden. Lite tomt på dagarna när han ligger och sover. (;


Hittade även linus sittande på sin soffa i sitt rum idag, han läste bok där. Så stor har han blivit. Knasigt fort har det gått.


Igår och idag fick mamma se att Linus kan gå helt själv, jag blir så stolt

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards