Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 11 maj 2009

Av Jessica - 11 maj 2009 21:35

Nu är min cykel ihop skruvad och monterad! Yes, nu ska det bara pumpas lite däck och sätta fast cykelstolen åt Linus sedan är man redo att börja cykla. Blir intressant och se om jag ens kommer våga mig sätta mig på den och trampa iväg någonstans egentligen. (;

Lataste tjejen i stan ska man inte ha för höga tankar om. haha, men nej, så ska man väl inte säga om sig själv? (;


Linus ligger och jag funderar på att lägga mig ner och sova jag också, fast man har väl alltid lite att göra här hemma innan. Man hinner liksom inte riktigt med på dagarna när lillgrisen är framme och bökar runt och slänger ut allt överallt. 


Men hur dåligt är det inte med diskmaskin egentligen?!?! Hur underbart som helst, det går ju så mycket fortare att stoppa in allt där och slå igång den och sedan plocka ur allt bara. Upptäckte förresten idag att Linus försöker pilla på knapparna fast de är där uppe så vi måste nog börja slå på barnlåset på diskmaskinen.

Av Jessica - 11 maj 2009 09:40

Inatt har jag sovit som en stock och lite till, var grymt skönt att få sova så bra. Fredrik har inte väckt mig med sina snarkningar så det har gjort att man känner sig helt utvilad.

Linus somnade 21:30 och vaknade 7:43! Underbart!

Går jätte bra nu på nätterna med honom och det är jag superglad för, känns helt underbart att det går utan medicin och att man ens har orkat med honom när han inte sov är ett mirakel.


Idag ser det ut att vara fint väder ute så jag hoppas att jag kommer ut utanför dörren en liten längre tid. Jag har en son här hemma som inte vill gå in när han får komma ut och han älskar att vara ute så det är bäst man passa på när det är fint väder. Får se vad som händer. 

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards