Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 24 maj 2009

Av Jessica - 24 maj 2009 14:27

zonsalva som ska vara så bra fungerade inte ett skit på min rygg kan jag tala om. Badade riktigt hett och sedan så tryckte jag i mig två alvedon. Har fortfarnde ont som bara den, men just nu kan jag röra mig lite ändå. Har lycktas klätt på mig, med lite hjälp från Fredrik då. Var så svårt annars eftersom jag inte riktigt kan böja mig eller ens stå rakt!


Nu ska jag tvinga Fredrik till att hitta tejpen så jag kan slå in paketet!

Jag vill verkligen gå ut i det fina vädret men Linus sover fortfarande!! Hoppas bara jag kan röra på mig lite också, tror inte det blir att röra cykeln något ändå. Känns lite dumt att riskera att få ännu ondare.


Nu sitter Fredrik och suckar jätte mycket bara för jag lånade hans dator i 4 minuter! Förstår inte, han har suttit hela morgonen! Bäst att lämna tillbaka innan man får höra nåt att det är hans dator.. 

Av Jessica - 24 maj 2009 12:59

Min rygg har gått sönder!! )=

Jag har till och med gråtit en skvätt för det  gjorde så ont, jätte jobbigt är det.


Idag är det superfint väder, ska försöka röra oss till Örjan sedan en sväng runt 16. Sedan ska vi upp till Maria och få middag och fira Johan.

Justja, jag måste slå in presenten också, det hade jag nästan glömt bort. Måste söka reda på tejpen som Danne kom med igår också, annars kan det  bli lite svårt.


Nu vankas det lunch. 

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards