Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 13 maj 2009

Av Jessica - 13 maj 2009 11:21

Igår efter middagen så hade det slutat hagla, regna och blåst så vi bestämde att vi skulle iväg och pumpa min cykel. Så på med kläder och göra i oss ordning och ner och sätta Linus i cykelstolen, han stor njöt när han satt där, han skrattade och hade sig hela tiden. Fredrik fick ha honom på sin cykel tills vi var hos mamma för där var pumpen. In till mamma och fika och Fredrik fick gå ut och pumpa, men det gick inte eftersom mina ventiler är sånna som man har på bilar och våran pump var till vanliga ventiler.

Tänkte cykla hem men vi åkte och pumpade mina däck och sedan hem, hemma så monterade vi cykelstolen på min cykel ist och sen gick vi upp och Linus och jag badade. (=


sen blev det desperathousewifes och Linus la sig runt 21:45 och sedan sov han till 08:15! Värsta längsta sovmorgon!Lovley helt enkelt.


Nu sover lilleman ute och jag vet inte vad jag ska hitta på att göra idag. Återkommer när jag vet det.


Sara, vet du vad jag har här hemma? Din inflyttningspresent bara ligger och väntar på att få komma hem till dig och Pierre! Måste ses mycket snart! 

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards