Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 9 maj 2009

Av Jessica - 9 maj 2009 22:03

Blev att vi gick ner till Kubenplan och kollade när Ebba hade match, gick rätt bra för dem, det  blev 1-1. Vi såg väl typ de sista 10 minuterna (;

Sedan följde  vi med hem till familjen Palmlöf och fick lite lunch. Så nu fick Maria, Johan och Ebba också se att Linus kan gå. Justja, han gick för det mesta nere på matchen också så det var ju skoj att han faktiskt går med sina skor och inte bara kryper när han  har dem på sig.

Det var skönt att vara uppe hos Maria idag, solen sken och det blev helt vindstilla där så när vi satt ute på altanen höll man på att flyta bort en liten sväng. (;

Sa hejdå till Jens också, han har dragit till Gävle nu, hem till Anna och i veckan drar de till Norge och jobbar och han vet inte när han kommer hem nästa gång. Vi kan hoppas att det inte tar alldeles för lång tid innan de kommer hem igen.


Sen gick vi hem och så har vi städat lite smått här och tvättat och haft oss. Jag har äntligen tvättat alla delar till vagnen. De har legat i ett skåp och bara väntat så jag tog ur allt ifrån liggdelen så jag har tvättat och nu hänger de på tork. Bara hoppas att jag kan bygga ihop allt och att jag kan fästa allt på rätt plats igen. (;


Såg på Robinson och jag vet inte om jag tyckte att de var rätt människa som åkte ut idag..

Nu ska jag höra med Fredrik om vi ska se film eller något. Annars går jag nog och lägger mig, är så trött för jag sov nästan inget inatt pga värken.


Av Jessica - 9 maj 2009 11:29

Var till mamma en sväng igår, vi gick ut till lekparken med Linus så han både fick gunga  och leka i sandlådan. Han tycker dessutom om att kasta omkring all sand också.

Sedan så gick jag hem och Linus somnade på väg hem, vilket var tur eftersom vi skulle ner till Örjan och Maggi.

Mamma sällskapade mig på väg hem så jag slapp gå själv, vilket uppskattas!

Väntade in Fredrik innan jag gick upp så han fick hjälpa mig att bära upp vagnen med den sovandes Linus i.

Jag duschade en snabbis och klädde i ordning mig och undertiden så vaknade Linus så han fick nya kläder och ny blöja och sedan åkte vi ner.

Vi blev bjudna på grillad fläskfilé och klyftpotatis. Louise fick min majs också, vilket hon blev överlycklig av. (;

Surrade ski där ett tag och sedan drog vi hem runt 21, Jens hakade på hit han också.

Linus han härja lite hemma innan han tvärsomnade och sov till 6:30. Då vaknade han, han hade naturligtvis bajsat och sedan fick han en flaska välling så somnade han  om och sov till 8 imorse. Jag klev upp med honom och Fredrik fick sova vidare.


Tänkte hoppa in i duschen nu när lillfisen sover.. Men först lite painkillers mot mensvärken!

Får se vad som händer idag, har ingen ork eller lust till något bara för jag har så ont. Vi skulle egentligen åka ut och köpa handtag till köket men det får nog vänta en dag eller två.


Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards