Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 8 maj 2009

Av Jessica - 8 maj 2009 12:11

Linus ligger och sover och jag ligger i soffan med täcket och ser på tvn.

Linus har gått mest här hemma nu till morgon så jag antar att han kommer sluta krypa snart?!.. Shit va tiden går fort, tyckte  nyss att jag kom hem från bb med honom.

Han äter fortfarande inget men visst, verkar som det går bra att leva på 2 flaskor välling fram till läggdags.. 

Känns lite konstigt bara att han enbart har 2 flaskor på hela dagen från och med att han vaknar men det skulle visst vara så här.

Han gnäller inte och inte är trött men hallå? Linus är väl nästan aldrig trött ändå annars så varför skulle han vara det  nu?


Idag när Fredrik har slutat ska vi åka till Örjan, vi ska få middag där och det ryktades om grillning. (; Gott!

Ska lägga mig och sova en liten stund nu innan lilleman vaknar och sedan ska jag väl försöka få honom att äta lite lunch men han brukar spotta ut allt bara.

Sen blir det väl till att gå ut till lekparken kanske? Får se hur det blir, nåt måste jag göra.

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards