Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 27 maj 2009

Av Jessica - 27 maj 2009 21:02

ska jag tordas berätta vad jag höll på att göra här hemma imorse?

Jag la alla nappar i en kastrull med massa vatten och slog på plattan.

Gick och hjälpte Fredrik med att duscha av Linus och antagligen starta en maskintvätt.

Efter ett tag börjar det lukta väldigt konstigt och jag flyger in i köket. Det ryker som fan på ren svenska och dessutom luktar det konstigt som bara den.

Ni ska inte tro att det var så att jag hade kokat bort all vatten i kastrullen, nej, jag den duktigaste av dem alla hade lyckats slå på fel platta. Och jag stekte upp min laddarsladd.


Så jag kan inte ladda min nyafinabraiga mobil! Så jag måste köpa en ny laddare mycket snart. Har nämligen dåligt batteri i telefonen...

Hade lätt kunnat elda upp allt om man inte hade känt den konstiga lukten...


Jag tordes berätta 


Av Jessica - 27 maj 2009 20:11

Här är det magsjuka för fullt. Linus som har lyckats dragit på sig något skit. Vi fick vara vaken hela natten för han kräktes ner allt i omgångar och jag har tvättat 5 maskiner med allt idag.

Maria köpte med sig vätskeersättning idag så hon kom förbi med det efter jobbet. Har äntligen lyckats fått ner lite sånt som han har  fått behålla ser det ut som.

Han åt lite majsvälling mitt på dagen men det kom upp fortare än bara den, sedan tog han några klunkar till efter någon timme. Det kom upp, så nu hulkar han så fort han ser flaskan.

Lite jobbigt läge är vi i nu, för vi vet inte om vi ska försöka få honom att äta lite majsvälling i pipmuggen, men tänk om han kommer att få för sig att inte dricka ur muggen sedan då?


Linus ligger just nu och sover i resesängen bredvid våran säng. Jag ligger och tittar på tvn och funderar på att små sova snart. Har väl visserligen  gjort det till och från idag men man måste ju springa och duscha lillekorven emallnåt också.

Fredrik sitter med sin dator i soffan och kollar på tvn tror jag.

Tänkte jag skulle ligga kvar i sängen och försöka rädda resesängen från fontänen...


Så underbart inlägg igen.


Håller alla tummar och tår att man slipper den här sjukdomen! 

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards