Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 2 juli 2009

Av Jessica - 2 juli 2009 11:53

Ett par dagar har gått sedan jga skrev, förstår inte men jag har för mig att jag skrev igår. Glömde kanske spara det eller något.

Iaf så har vi varit och badat mest hela tiden. Var iväg på Fläsian med syster, barn och mamma. Linus har varit jätte snäll och lekt och stojjat och badat jätte mycket. Har varit skönt faktiskt. Igår var det bara jag, Linus och mamma som var iväg. Var riktigt skönt och bara slappa och softa. Linus kröp och gick och lekte för sig själv och satt i kanten på vattnet och lekte. Däremot har han blivit rätt elak när han blir arg, får han inte som han vill så skriker, slår, sparkar och slänger sig ner och blir helt galen. Tokiga unge!


Frida har åkt in på BB, borde komma ut en litet barn idag! (; Får se vad som händer. Pratade med mamma och hon var där uppe också med Frida eftersom karln inite pallar sånt och han får passa Samira och Johan undertiden.

Undra om det blir ren pojke eller flicka! Tänkte köpa nå present så fort man vet vad som har kommit!

Tror nästan jag ska skicka ett sms bara för att kolla vad som händer 

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards