Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 15 juli 2009

Av Jessica - 15 juli 2009 12:30

Det måste vara något fel på mig. Är så trött så jag knappt kan sitta upp, har ändå sovit i flera timmar inatt. La mig runt 12 och somnade på engång och sedan vaknade jag 7:30 när Linus tyckte att det var morgon. Har sovit till och från på soffan nu också. Känns otroligt jobbigt att man inte orkar göra nåt.

Ska förresten iväg på Harry Potter idag! Så nu hoppas jag att jag inte somnar på bion, brukar vara standard men det pallar jag verkligen inte idag!

Har väntat så länge på filmen så man får inte missa något!


Linus är hos mamma redan, Fredrik åkte dit med honom för en liten stund sedan så han kunde somna där påengång iställeför att iv måste väcka honom när vi ska åka. Så han ska vi komma ihåg att hämta påengång bion är slut. Ska dra upp till mormor då och lämna lite barn. Typ Robin och Rickard. Eller iaf Robin, Rickard ska nog hem till Matfors han.


Nu ska jag sova en så där 30 min till innan vi ska dra! Hoppas sommaren kommer tillbaka nu!

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards