Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 14 juli 2009

Av Jessica - 14 juli 2009 11:04

Idag är jag tröttare än någonsin, det var ett dumt beslut som togs igår kväll att jga skulle försöka kolla på sista harry potter filmen. Vi hade nämligen harry potter maraton igår, 12 timmar harry potter!!

Det var jag, Fredrik, Robin och Rickard, ja och så Linus då, men han var inte så intresserad över filmerna utan mest av pojkarna som han ville leka med!


Jag orkade inte ens att se klart den sista utan jag gick och la mig, men när jag väl hade lagt mig så var jag vaken tills Fredrik kom och la sig ändå. Och efter att jag hade sovit 30 minuter så grät lillemannen och skulle ha välling! Sen fick man sova hela 4 timmar till innan han vaknade!

nu ligger Rickar, Robin och jag i sängen och surrar skit och funderar på vad vi  ska hitta på att göra idag. Fredrik är med Linus i tvrummet tror jag.


Nu ska vi försöka hitta på något att göra, vi ville ju bada men det verkar aldrig bli sommar igen.


Danne och Myrström var med och såg några filmer. Danne ska nog aldrig få se någon harry potter mera med mig. Han kunde fan inte ens hålla reda på nåt i ena filmen. Så nu är det så.


Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards