Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 30 juli 2009

Av Jessica - 30 juli 2009 22:22

Var ner till Örjan och gav honom presenten och så fikade vi. Vi fick blåbärspaj och den var jätte god. Var riktigt gott och det var jätte längesen jag åt blåbärspaj!


Just nu när jag skriver så regnar det! Inge mera regn på ett par dagar nu....


IAf, Linus badade i poolen där och hade det mysigt. Han tycker det är så skoj att vara där och leka och Lousie lekte massa med honom så han stor njöt!


När vi skulle åka och hjälpa mamma så gav Linus både Maggi och Örjan en kram var! Tror de blev jätte glada och uppskattade det!


Det gick bra att hjälpa mamma, körde bara 2 vändor så det gick fort. Nu ska jag lägga mig på soffan och titta på harry potter - halvblodsprinsen igen! Den är så bra!

Roligt att det är svensk text den här gången också! ;P


Imorgon ska vi iväg och fira min kusin Bea som fyller 15. Det är allt jag vet. Får se om Rickard följer med hit sedan också eller om hur det blir. Robin verkar trivas här i alla fall och det är jag glad för!

Nu filmen

Av Jessica - 30 juli 2009 11:03

Så fint väder ute nu!

Fredrik sitter och jobbar och jag väntar på att Linus ska äta lunch för att sedan gå och lägga sig och sova en liten stund. Då när han sover ska Fredrik åka ner på stan och handla en present åt Örjan som fyller år idag! Sen runt  14-14:30 ska vi dit och fika lite.

Sedan runt 17, då ska vi hjälpa mamma att flytta lite.

Visserligen är det riktigt badväder idag, men vad gör man inte? Man kan inte alltid få som man vill. Tråkigt nog. (;


Hoppas att det går fort att flytta åt mamma, då kanske man hinner göra nåt efteråt.


nu lunch åt linus 

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards