Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 23 juli 2009

Av Jessica - 23 juli 2009 19:11

Jag kan berätta vad jag gjorde idag..

idag slängde jag ut  Danne från lghten. Han får skylla sig själv för han beteede sig som en jävla idiot faktiskt. Skiter i om han försökte vara rolig eller vafan det var, man gör inte så och dessutom så har han inte kunnat uppföra sig så otroligt bra den sista tiden så nu fick han stå för vad han gjorde och sa.


Jag har nämligen bett Fredrik att göra vissa saker här hemma jätte länge, idag skulle han verkligen göra dem också. Sen orkade han inte tänka till så han frågade hela tiden vart sakerna var och jag sa åt honom att kolla i vårat skåp i hallen. Vi har 1 ställe där som vi lägger papper som vi ska spara. Och de har varit där i ett år och då blev jag förbannad på honom. Då sa Danne till Fredrik: Du behöver aldrig fråga något mera. och lät svindryg i rösten. Jag tog det som att jag skulle göra allt och att fredrik aldrig skulle behöva göra nåt eftersom han alltid måste fråga saker och ting. Då brann jag av på Danne och sa åt honom att gå härifrån, då stod han bara kvar och jag sa säkert åt honom 15 gånger utan att han gick. Då gick jag ut i hallen, tog hans tröja och skor och la ut dem i trapphuset och sa åt honom att gå och att han hade sina saker där ute och att han kunde komma tillbaka en annan dag när han kunde betee sig. Han tittade på Fredrik och hoppades nog på att Fredrik skulle säga något men Fredrik sa bara att det var bäst att göra som jag sa. Hade Fredrik sagt något annat så hade jag nog slängt ut honom då också!


Så kan det gå om man inte kan uppföra sig!

Blir så arg när folk ska lägga sig i mitt och fredriks förhållande och liksom göra sig roliga och överlägsna. Skiter i om han eller några andra tycker jag är barnslig men nu är det gjort och jag ångrar det inte!!!

Nu ska jag leka med Linus och se om vi ska måla något eller nåt sånt. 



Av Jessica - 23 juli 2009 10:06

Linus sover fortfarande!!! Han somnde 22 igår kväll och han sover ännu. Han har visserligen vaknat 2 gånger inatt men ändå! Han brukar då aldrig sova så här länge, man tror nästan att nåt är fel när han sover så här. Men jag har varit in och lyssnat på honom! Och precis nu när jag skriver så vaknar han!!


R&R är fortfarande kvar här, tror de blir kvar idag också faktiskt. Verkar som det och det är bara roligt om de vill vara här och Fredrik tycker de är lite skoj han också, lite små skönt att det är liv i luckan. Var så han sa det. (=


Igår på dagen så fick jag åka med Veronica hem till Sara och så fick vi lite fika! Äppelpaj!! Mums va den var gooood! Där pratade vi lite skit och sånt som man gör när man är bara tjejer! Fick mysa med kissemissen också! Åh, vad jag vill ha en kattunge nu! Var jätte trevligt att umgås med dem, måste se till att göra det lite oftare. Kan inte fortsätta som det är nu.. Nej, umgås mera har jag bestämt!


Sedan efter jag hade varit hem och lagat mat åt alla pojkar så drog jag, Fredrik och Linus och mamma ut till Nillan och Jörgen. Vi lämnade bilen där för Jörgen skulle byta olja och oljefilter åt oss. Världsnällaste! Sen vet jag inte om han tyckte att forden hade lite rost som man kanske skulle göra något åt. (; Förstår inte alls hur de kan tycka det? :P

Nillan hade bakat  en skitgod sockerkaka! Fredrik tyckte den var god också för han tog hur många bitar som helst. (=


Justja, när vi kom satt Nillan och åt pannkaka med havregryn i! Var skitgott!! Tror faktiskt jag ska ta och göra det idag jag också.  Ska kolla med pojkarna om de känner för pannkaka idag! Och imorgon tror jag att jag ska iväg till birsta och köpa krusbärssylt!


Linus var inte alls snäll med Nillans katt, han slog honom och knuffade ner honom från en stol för Linus tyckte att han skulle sitta där ist. Var inte så som jag har sett Linus att göra med katter. Tror vi får vara utan katt här hemma ett tag till, vill inte direkt att kattungen ska bli rädd för alla och speciellt inte barn!


Fortfarande regn ute, tror det blir till att försöka klä på Linus lite och gå ut till sandlådan idag. Bara  hoppas att det inte kommer spöregna. Inte så skoj att vara ute då.


Nu ska jag väcka alla här! Så man kan äta lite frukost! 

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards