Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 6 juli 2009

Av Jessica - 6 juli 2009 22:30

Förstår inte varför de var tuvngen att flytta min namnsdag från den 26e tills  idag för?

Rätt onödigt gjort av dem, jag har haft namnsdag i 24 år den 26/7 men då för två år sedan flyttade de fram dagen tills idag. Dumt gjort. Ingen som kommer ihåg mig bara därför.. 



Känns inte som man har gjort något alls idag, men det har jag gjort.

Har tvättat och hängt tvätt i vanlig ordning och jag har också startat en maskin disk.

Plockat och donat lite i köket också. Men sen har jag nog inte gjort så mycket mera?..

Linus chockade mig inatt genom att sova sig igenom den helt och hållet utan att vakna en enda gång! Och dessutom sova ända fram till 7:45 för att sedan hålla igång och härja och leva rövare fram till lunch. Han åt lunchen utan att bråka, vilket aldrig brukar hända annars.

Sedan när han sov efter lunchen så sov han från 12-14:45, vilket han aldrig någonsin brukar göra! Så man är helt fundersam om det kommer smälla till inatt och inte bli någon sömn alls då.


Var ner till Örjan och Maggi och vattnade lite blommor. Så nu är alla blommor ute vattnade så de kommer inte att dö för dem. Tänkte att det skulle regna så jag slapp, men jag kom på att det fanns massa på altanen under taket som behövde få släcka törsten.

Ska väl dit igen imorgon och tömma poolen, känns som att det är på tiden. Linus har gräsat ner så mycket i den och så har det blåst ner saker i från träden i poolen också så vi behöver byta vatten i den. Kan vara lite trevligt för familjen Rodin att inte behöva göra allt sånt när de kommer hem ifrån semestern! (=


Allt jag skrev försvann, men control +z gör susen och allt kommer tillbaka. Tur att det fungerar för man blir så less när man skriver jätte mycket saker och allt bara försvinner och då tappar man lusten helt.


Körde ut till Matfors och gav min kusin Robin sin dator som Fredrik har grejjat  åt honom, surrade lite skit där hemma hos morbror och drack en kopp kaffe. Sedan på väg hem så stannade vi till vid skolan för där var den mindre kusinen Rickard och så LillRobin. LillRobin är barn till min Kusin Linda. Och vi pratade om att det var så roligt att Robin och Rickard är lika gamla men att Rickards kusin är lillrobins mamma.

Sen hem till mormor och hämta mitt WII, måste försöka laga skiten så man kan spela igen. Får se om Fredrik ordnar det någon dag den här veckan eller hur det blir.


Imorgon eftermiddag/kvällen så tror jag att LillRobin och Rickard ska komma hit och vi ska käka lite med dem och sedan kanske umgås en del? Tror det blir så, ska iaf köra ut dem till mormor efter de har varit här. Det har jag lovat. Så det är bäst man ser till att de kommer dit också.


Frida får antagligen komma hem imorgon med lillbebisen! Så då måste jag dit och snusa lite på honom iaf. Har inte sett han ännu, eller på bild, men det räknas inte! Uffa, kommer inte ihåg när Linus var så lite. Vad längsedan det var nu..

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards