Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Direktlänk till inlägg 12 juni 2010

Skön dag idag

Av Jessica - 12 juni 2010 22:27

Idag spenderade jag, Linus och Agnes hela dagen och kvällen hos mamma och Sofia. 

Så skönt att bara vara där och softa sig igenom hela dagen. Linus lekte ute lite med mig medan Sofia tog hand om lillfisan inne. Efter ett tag så tog mamma över den delen och det var så skönt att kunna pyssla på lite ute med Linus.


När vi gick hemifrån mamma och hem runt 21 så grinade Agnes hela vägen hem som vanligt. Hon somnade en korsning hemifrån och så vaknade hon när vi kom hem.

Hon bara äääääääääääääälskar att ligga i sin vagn! Hade nästan hoppats  lite på att hon skulle sluta med sånt snart men inte då, tar väl ett tag till..

Någon gång ska hon tycka om sin vagn, det bara är så. Det har jag bestämt mig för!


Vet inte vad som händer imorgon, ska försöka få tag i bil och åka och storhandla. Skulle verkligen behövas för nu är det tomt i både frys och kyl.

Sedan behövs det gå igenom med snabeldraken och även att torka lite golv. Allt beror på vilket väder det blir imorgon sen också..


om 4 dagar, alltså på onsdagen den 16:e åker Sofia till Tunisien och kommer då inte hem igen förrens minst 1 år. Blir nog nästan 1,5 år innan hon kommer flytta hem igen.

Det är sjukt lång tid hon är borta, tror inte att jag har fattat det där ännu.

Börjar känna mig ledsen och nere bara jag tänker på det. Blir till att skypa mycket så hon inte missar så mycket med barnen! Fyfan vad stora mina fisar kommer vara när hon kommer hem igen...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 12 april 2015 19:33


 

Av Jessica - 18 mars 2015 18:24


  Hipp hipp hurra!! Grattis på födelsedagen älskade Agnes!   ...

Av Jessica - 16 september 2014 08:53

I lördags somnade min faster in. Det är så overkligt. Jag har svårt att förstå, finaste faster. Vila i frid. <3 ...

Av Jessica - 8 september 2014 21:19

Idag somnade min farfar in. Det var på ett sätt väntat, sedan en kort tid tillbaka har han varit dålig så jag förberedde mig hela tiden för det här. Men ändå kändes det lika tungt som andra gånger när pappa ringde mig. Nu får farfar frid, han får tr...

Av Jessica - 30 augusti 2014 10:29


Den här veckan var det inge så bra start på dagis för Agnes. Hon har varit ledsen varje dag och hon har inte velat gå dit. När jag har kommit för att hämta henne så har hon sprungit till mig och vill hem direkt. Jag tror att det har blivit fel för ...

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards