Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Direktlänk till inlägg 24 juni 2010

Agnes går neråt )=

Av Jessica - 24 juni 2010 18:51

Vet inte riktigt vart jag ska börja egentligen. Vi åkte och lämnade Linus hos Bodil idag innan vi skulle åka till bvc med Agnes. Linus hade som vanligt inte tid att ge någon hejdå kram  utan bara springer ifrån en och ropar hej då.


På bvc får Agnes en kisspåse fasttejpad på sig för att hon skulle kissa i den så de kunde ta en urinodling.

Jag ammar henne för att förhoppningsvis hon ska kissa. Nästan en timme går och hon vägrar kissa! Bara att vandra in på rummet och Christina ska försöka med lite kall vatten för att få lillfisan att lämna lite kiss. Precis då så kissar hon! Det var inte så där jätte mycket men det räckte för att kunna göra en odling på.

Vi väger Agnes också, från att ha vägt 4160gram i tisdags så står vågen på 4110 gram. Vilket betyder att Agnes har gått NER 50 gram på 2 dagar. Trots att jag har intensiv ammat. Helt omöjligt egentligen eftersom hon har hängt på bröstet konstant och hon har inte gråtit något.


Finns visst olika möjligheter varför det är så här, på sätt och vis hoppas jag att det är någon form av infektion hon har så det är därför hon inte går upp. Men det kan vara så att jag inte har tillräckligt med mat fast jag har det bara det att Agnes har vant sig vid det lilla som finns och det är därför hon inte stiger i vikt. Vikten har ju varit lite problem ända sedan hon föddes.

Christina säger att Agnes verkar ändå vara lite i mate!n och en liten späd tjej som är pigg och glad ändå!


På måndag så ska  vi dit igen och väga henne och se vad som händer. Jag ska börja ge ersättning åt henne var 3e timme dygnet runt tills måndag. Då vet vi både om provsvaret och om det är så att min mat inte räcker till.

Går hon inte upp nu, då vet jag inte vad som händer. Det skulle vi ta reda på då. Så det är bara att invänta måndag...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 12 april 2015 19:33


 

Av Jessica - 18 mars 2015 18:24


  Hipp hipp hurra!! Grattis på födelsedagen älskade Agnes!   ...

Av Jessica - 16 september 2014 08:53

I lördags somnade min faster in. Det är så overkligt. Jag har svårt att förstå, finaste faster. Vila i frid. <3 ...

Av Jessica - 8 september 2014 21:19

Idag somnade min farfar in. Det var på ett sätt väntat, sedan en kort tid tillbaka har han varit dålig så jag förberedde mig hela tiden för det här. Men ändå kändes det lika tungt som andra gånger när pappa ringde mig. Nu får farfar frid, han får tr...

Av Jessica - 30 augusti 2014 10:29


Den här veckan var det inge så bra start på dagis för Agnes. Hon har varit ledsen varje dag och hon har inte velat gå dit. När jag har kommit för att hämta henne så har hon sprungit till mig och vill hem direkt. Jag tror att det har blivit fel för ...

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards