Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Direktlänk till inlägg 26 juni 2010

midsommar firades

Av Jessica - 26 juni 2010 15:35

Igår firade vi dagen först med lunch hemma hos Maria och Johan, Ebba, Jens och mormor Anita var också med. Hade tur att Agnes sov precis när vi skulle äta så det var superbra!

Linus och Agnes fick presenter av Maria också!

Linus fick skitfina bad/shorts och en t-shirt och Agnes fick en klänning och tights från pop. Riktigt bra presenter och kläder uppskattas alltid så super mycket!!

Bättre med kläder en leksaker just nu eftersom lilleman har överflöde med leksaker. :P


Efter lunchen åkte vi och handlade lite, sen så åka till vi Örjan och Maggi och startade grillen där. Efter ett tag dyker Jonas och Danne upp. Käkar gotta och spelar kubb mellan regnskurarna och åskan.

Misstänker att Linus blev lite rädd också när himlen öppnade sig och det riktigt bara vräker ner regn.

Åskan brydde han sig inte ett dugg om så det är bra det.


Åkte hem runt 00 och det var lagomt, Linus somnade snällt i Fredriks knä runt 22 som vanligt.

Vi fick även sovmorgon idag, eller vi var uppe och gav välling och lite sånt där men vi behövde inte kliva upp från sängen förrens 09 för då hade Linus lessnat riktigt mycket på oss.

Han stod nämligen rakt upp i sängen och skrek ramla och så slängde han sig åt något håll och ett par gånger på mig och Agnes som låg och åt mat.


Nu ska vi dra iväg till Matfors och hämta Rickard och sen så ska vi handla för veckan också.

Sen blir det matlagning åt oss, Jens skulle äta med oss också hörde jag att det ryktades om.


Bäst vi rör på oss så det inte blir alldeles för sent med maten

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 12 april 2015 19:33


 

Av Jessica - 18 mars 2015 18:24


  Hipp hipp hurra!! Grattis på födelsedagen älskade Agnes!   ...

Av Jessica - 16 september 2014 08:53

I lördags somnade min faster in. Det är så overkligt. Jag har svårt att förstå, finaste faster. Vila i frid. <3 ...

Av Jessica - 8 september 2014 21:19

Idag somnade min farfar in. Det var på ett sätt väntat, sedan en kort tid tillbaka har han varit dålig så jag förberedde mig hela tiden för det här. Men ändå kändes det lika tungt som andra gånger när pappa ringde mig. Nu får farfar frid, han får tr...

Av Jessica - 30 augusti 2014 10:29


Den här veckan var det inge så bra start på dagis för Agnes. Hon har varit ledsen varje dag och hon har inte velat gå dit. När jag har kommit för att hämta henne så har hon sprungit till mig och vill hem direkt. Jag tror att det har blivit fel för ...

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards