Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 1 september 2010

Av Jessica - 1 september 2010 09:35

Måste börja med att skriva att idag är man helt utvilad, har jätte mycket ork och energi!

Mina älskade barn somnade båda två runt 22 och Agnes vaknade första gången för lite mat runt 06 imorse och sov sedan till 08. Linus skulle ha sin förbenade välling kl 02 och sedan var det inte förrens kl 08 som han vaknade!

När hände det här sist? När sov de så här snällt? :)

Synd bara att det verkar som att alla andra har massa andra saker för sig idag, precis idag också när jag har ork och lust att hitta på något. Men det där löser sig, när klockan tickar på så kommer vi ha hittat på massa saker att göra.


Vad ska jag mera säga? Fredrik och jag har varit förlovade i 4 år idag. Tiden går hemskt fort när man har roligt. (?) Eller är det för att man har massa att göra hela tiden och barnen att passa upp på?



Äntligen får jag också säga grattis till Sara och Pierre som ska få sin älskade bebis! Jag är så glad för deras skull!! Mysigt med bebis!!


Hade ett härligt besök av Lena igår. Det var mysigt att hon kom och hälsade på och jag tror att Linus tyckte det var super skoj. Han byggde lite lego med henne också, och helst av allt så ville han nog bara att hon skulle leka med honom och inte sitta och dricka kaffe och prata lite skit med mig. ;)


När hon hade åkt vidare och Fredrik hade kommit hem så klädde vi barnen och åkte hem till mamma och åt tårta. Där var Frida, Roger och deras barn, Bodil och Fatima och bihanget Sara. ;P

Nillan var också där.. och Urban och så kjell-åke. 

Det var skoj som vanligt!!


Kanske måste ta och ringa Fredrik och säga till honom att komma hem med ligg delen till Agnes, hon är lite lätt för att kunna sitta upp själv i vagnen. Sitta kan hon men hon ramlar lätt åt sidorna så jag vill inte riktigt ännu ha henne sittandes. Får se hur jag ska lösa det där. Hade tänkt tagit en promenad upp till mamma senare på eftermiddagen. Ska nog ringa och rådfråga henne hur jag ska göra.


PSt, Tror ni Fredrik ens kom ihåg att det är våran förlovningsdag? Skulle ju bli chockad om han kommer ihåg vilket datum våra barn är födda. ;D


Igår frågade jag, jag fick svar, jag fick fundera och tänka lite och helt plötsligt så har det klarnat. Frågorna kom spontant och svaren var ärliga. Sådant uppskattas och nu vet jag. Tack!

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards