Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 14 september 2010

Av Jessica - 14 september 2010 13:59

Vet att det är längesedan jag skrev, har inte haft så mycket att skriva om så då lät jag det  vara ist.

Snart är det dop, inte alls så länge kvar och allt är färdigt mer eller mindre inför det. Känns skönt att man är ute i god tid med allt så man slipper stressa i sista minuten. Tror det kommer bli bra. :)


Idag är det riktigt ruskigt höstväder ute och det gillar vi! Eller vi och vi, jag gillar det och det är väl det som räknas? ;P

Väntar nästan på snön nu faktiskt, längtar till vinter som vanligt. Igår insåg jag att det är inte alls länge kvar till första advent! 

Tänk vad mysig julen kommer bli nu när Linus är lite mera medveten om saker och ting! 

Vi har dessutom börjat prata om att Tomten ska få ett paket av Linus, han ska nämligen skänka bort alla sina nappar till tomten. Vi börjar så och om han har slutat innan det så är det ju bra men annars är det julafton som gäller!

Vet inte vart vi ska vara i jul heller, det är väl dags att  vi börjar kolla upp det snart också. Ska försöka prata mera med Fredrik om det, det är lika bra att vi börjar prata om det nu eftersom vi har ett par ställen att vara på. 

Tror inte att vi blir här hemma igen allihopa, vet inte om jag orkar med det nu faktiskt. Konstigt att jag orkade det när jag var gravid men inte nu? :P


Justja, Linus sov en hel natt inatt igen! Varför kan han inte göra det flera nätter? Vi vet att han kan så det borde inte vara så svårt för han att göra det flera nätter i rad.


Jag har hemskt ont i halsen och har ont i kroppen idag. Känns inte alls så skoj faktiskt. Men inte snorig ännu som tur är. Så jag hoppas att det inte blir värre för jag orkar då inte vara sjuk dessutom har jag inte tid med något sånt! :P


Tänkte rensa i garderoben idag, men sen insåg jag att om jag gör det så kommer jag inte kunna göra mig av med kläderna eftersom det är kläder jag SKA kunna komma in i igen. Tänkte lägga ner dem i förrådet men just nu har jag inget att lägga dem i. Så det blir nog en soffdag mesta del idag. Trodde att Linus hade tänkt sova en sväng på dagen idag men nej det ska han inte säger han. 


Nu ska jag göra något mellis och sedan krypa upp i soffan med Linus medan Agnes sover. Sedan får hon göra oss sällskap ett tag!

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards