Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 2 september 2010

Av Jessica - 2 september 2010 08:38

Linus sov hela tiden mellan 22 - 08!!! Vilken känsla! Det är ofattbart, så nu håller jag tummar och tår att det kanske kan bli en sådan natt till och en till efter det. Skulle han inte sova så länge igen så spelar det ingen roll bara han sover en hel natt. Agnes vaknade bara 2 gånger inatt och sedan så vaknade hon av Fredriks larm igen. Så då låg hon vaken ett tag och pratade med nu sover hon som en stock igen. 


Igår fick jag fika besök här hemma, det var Bodil och mamma som kom. Justja, fick ju inte glömma att Fatima också har varit här. (=

Linus lekte som bara den med hans mima, hans älskade mima pratade han om innan han somnade också. Så roligt att höra honom när han ska berätta något eftersom han inte är så himla bra på att prata ännu. ;P

Men man hör hur mycket nya ord som kommer och jag tror att de flesta nästan kan räkna ut vad han säger om man lyssnar och har lite fantasi om inte annat. (=


Undra vad dagen bjuder på idag? Ska väl ta och vänta tills klockan har tickat på lite innan man ringer och kollar. Skulle helst av allt bara vilja ta en prommis upp till mamma och bara vara där hemma och inte göra något alls.

Det skulle vara skönt med en sådan dag bara också.

Det jag vet just nu är att jag snart ska starta den dagliga/ varannan dag tvätt som alltid går här hemma. Sedan ska jag se om jag ska starta diskmaskinen nu eller om jag ska vänta tills efter middagen.


Igår kissade Linus bara 1 gång i pottan och resterande av dagen var det på toaletten. Så det går framåt.

Han har fortfarande blöja på sig när han sover och när vi åker bilen. Men det får vara så ännu ett tag. (=

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards