Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 20 september 2010

Av Jessica - 20 september 2010 10:00

Det känns som att den här veckan kommer bli stressig. Vet inte riktigt varför men jag misstänker att det är för att vi har massa att göra. Ska försöka klämma in allt så man får en ledig dag men som det ser ut just nu verkar det inte heller fungera. 

Förstår inte hur det kommer sig att allt ska göras den här veckan?


Justja, bäst jag skriver nu när jag kommer ihåg!! Ante tar Fredriks lördag så Fredrik är ledig så han kan vara med på dopet. Vet inte riktigt vad som hade hänt om ingen hade kunnat ställa upp och byta med honom. Men nu är han ledig som tur är!!!



Har rätt mycket saker här hemma också som jag skulle kunna tänka mig att köra iväg in till stan. De bara ligger och skräpar här eller i förrådet. Ska se vilken dag det passa för Sara att få lite saker. Vet att hon vill ha de här. (;

Blir skönt att bli av med saker som bara tar plats bara för jag inte riktigt vet vad jag ska göra av med allt. :P

Tur någon uppskattar att få ärva saker och ting! 


Riktigt fint höstväder ute idag också, blå himmel och sol. 

Nu är det bäst att jag börjar klä på barnen för idag...

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards