Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 21 mars 2011

Av Jessica - 21 mars 2011 13:55

Jaha, då kör vi en ny vecka då!

Nya tag och nya utmaningar? Det är väl så det brukar vara. Däremot så tror jag inte direkt det kommer bli nya utmaningar här hemma utan det lär bli samma som vanligt. (:

Idag är det måndag, det betyder att vi ska iväg och veckohandla igen. Sedan så har jag tvättstugan kl 17 också. Det får inte glömmas den här gången eftersom det är så mycket som ska tvättas.


Sedan ska ska det tas några beslut här i veckan också om hur vi ska göra med massa saker. En av dessa är den här satans tvättmaskien vi har hemma. Ska vi se om det fungerar igen eller ska vi bara köra skiten till tippen. Ska vi köpa en ny eller ska vi bara tvätta i tvättstugan?

Sen är det endel privata saker också som jag inte kan skriva här får då kommer det antagligen ta hus i helvete bland några nära till mig. Men jag måste fundera, det lär märkas vilket beslut jag tar.


Har inget att göra nu heller. Bara gå och vänta tills klockan närma sig middags tid så jag kan laga maten. Sen tvättstugan! Blir smått galen på att inte ha något att göra, funderar på att dammsuga lite bara för att. Vet att det inte behövs men vad ska jag annars göra?

Agnes sover och Linus tänkte nog sova lite middag också tror jag. Ser så ut för han sitter och nickar i soffan. Men det är väl inte så där super konstigt heller  eftersom han fick för sig att det var morgon runt 05 idag! Tokiga unge!!

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards