Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 24 mars 2011

Av Jessica - 24 mars 2011 10:25

Just nu står en sockerkaka i ugnen och väntar på att den ska bli klar.

Linus och jag har bakat för mamma och Bodil ska komma och hälsa på oss litegranna. Sedan ska visst Linus ut på äventyr med sin lillasyster. Han ska äta mat hos Bodil säger han. Makaroner och korv har han bestämt. (;


Idag blåser det hemskt mycket ute, känns inte så där tipptopp att gå ut och leka en sådan här dag så det passar bra med besök och äventyr! 

Fredrik åkte till Stockholm imorse som vanligt, var inte alls avudnsjuk på honom när han klev upp. Däremot så när barnen vaknade och bråkade de första de gjorde så kändes det som att jag hade kunnat byta med honom.  Men eftert lite frukost så blev de båda på bättre humör och det var tur det.


Agnes har visat att hon är som sin storebror, tar man inte undan saker man vill ska vara hela och fina så förstör hon dem. Hon har förstört en ljuslykta åt mig nu. Men det var väl egentligen bara en tidsfråga. Man glömmer bort att de har längre armar än vad de ser ut att ha. (;

Linus skulle vara snäll och hjälpa till att plocka undan glasskärvorna innan Agnes hann ta dem. Jag hann inte ens in i rummet innan han hade skurit sig på tummen.

Han sa inte så mycket om blodet eller gnällde ens när jag gjorde rent det. Däremot när plåstret kom på tummen åt honom började han gnälla.

Linus har aldrig velat ha plåster på sig, han tror nog att det gör ont när man har satt dit plåstret. För på engång vi tog bort det då var det bra och han slutade gnälla och så där.


Nu blir det mysa ihop en sväng med Linus för Agnes ligger och sover en stund. Hon sover nästan alltid runt kl 11 och hon har fått välja den tiden själv på dagen. På eftermiddagen sover hon lite hur som helst och det fungerar bra. Så vi fortsätter med det, varför förstöra ett vinnande koncept?! :)



Pst, jag är så glad att två av mina gamla vänner har funnit varandra!

Jag kan tyvärr inte berätta det ännu för de har inte riktigt gått ut med det pga massa personliga saker och sånt där. Jag själv tycker inte att det borde göra något!!!

Jag är glad för eran skull!

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards