Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Direktlänk till inlägg 16 maj 2012

Bäst att passa på

Av Jessica - 16 maj 2012 14:31

Det var super trevligt igår hos Johanna och Johan och så härligt god mat vi fick! Jag kan lova att jag också kommer att göra den maten någon gång här hemma också! 

Barnen skötte sig helt okej, kanske var lite väl på att Tore (katten) skulle vara med när han inte ville. Men det löste han genom att springa och gömma sig en stund. (;


Just nu är barnen med sin mormor och moster nere på staden. Linus ville ha en keps då han inte kunde ha sin sen ifjol och det är klart att han ska få en ny keps!


Jag borde städa lite här hemma nu medan barnen är borta men helt ärligt har jag ingen lust alls till det utan helst av allt skulle jag vilja krypa ner i sängen och sova men det finns inte riktigt tid med det ändå känns det som. Får se vad jag gör, jag har plockat lite här hemma och försöker rensa bort så vi kan tömma några byråer som inte ska vara kvar här hemma. Måste skicka iväg dem så att vi får lite mera plats!


Bäst jag återgår till det jag håller på med så det blir klart innan tussarna kommer hem!

Härligt att Fredrik är ledig imorgon och ännu härligare är det att han har tagit halv dag på fredag så han jobbar bara fram till lunch!

På fredag får vi dessutom lunch av Maria och Johan! Toppen bra tycker jag så jag slipper fundera på allt sådant! :D

Sen ska jag väl köra mormor också så hon får hämta pengar och åka och handla lite, hon ville ha lite hjälp så det är klart jag gör det åt henne.


Kliva bort från datorn var det.

 
 
Monia - mamma till Tuvalie

Monia - mamma till Tuvalie

21 maj 2012 23:04

Missa inte bloggvärldens fetaste goodiebagtävling hos mig! Sponsrade priser värda över FEMTON TUSEN kronor! Bagen för gravida/småbarnsföräldrar är GRYM :)

Här hittar du den:

http://moniasundgrenjansson.blogg.se/category/tavlingar.html

http://moniasundgrenjansson.blogg.se

 
Sara

Sara

24 maj 2012 15:39

Heeej!
Nej, jag tycker inte heller hon borde ha sån bra aptit som hon haft idag och full rulle har det varit på henne också, lite knepig magsjuka med bara lite kräk och inget mer sen. :-P

Det har varit jätteskönt på balkongen, skönt med sol där en dag när man ändå bara kan vara hemma liksom. ;-)
Vi måste ses nåt snart också, vi har jue inte firat varken Linus eller Agnes än. :-/

http://xarahs.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 12 april 2015 19:33


 

Av Jessica - 18 mars 2015 18:24


  Hipp hipp hurra!! Grattis på födelsedagen älskade Agnes!   ...

Av Jessica - 16 september 2014 08:53

I lördags somnade min faster in. Det är så overkligt. Jag har svårt att förstå, finaste faster. Vila i frid. <3 ...

Av Jessica - 8 september 2014 21:19

Idag somnade min farfar in. Det var på ett sätt väntat, sedan en kort tid tillbaka har han varit dålig så jag förberedde mig hela tiden för det här. Men ändå kändes det lika tungt som andra gånger när pappa ringde mig. Nu får farfar frid, han får tr...

Av Jessica - 30 augusti 2014 10:29


Den här veckan var det inge så bra start på dagis för Agnes. Hon har varit ledsen varje dag och hon har inte velat gå dit. När jag har kommit för att hämta henne så har hon sprungit till mig och vill hem direkt. Jag tror att det har blivit fel för ...

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards