Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 1 december 2012

Av Jessica - 1 december 2012 19:29

Imorse vaknade vi till ett snötäckt vinter! Det hade kommit någon dm inatt och det har vräkt ner snö hela dagen. Det har varit så skoj och mysigt så vi var ute och lekte! Lite små jobbigt bara att det blåste så snön yrde överallt. Agnes tycker inte alls om att det kom lite snö i hennes ansikte medan Linus älskar snö överallt.
Jag hoppas att Agnes kommer älska snön lika mycket som sin bror då jag också tycker om att vara ute och hitta på saker på vintern. Jag tycker mer om vinter än sommaren.

Fick en otroligt härlig snövall bakom bilen då en stor traktor kom och plogade vägen. Så den enda nackdelen med all snö var att det var lite tungt att skotta bort allt men vad gör det?! Lite träning är det som ingen dör av!! (;
Tanken var att barnen skulle ner till sin farfar idag och Fredrik och jag skulle iväg och handla julklappar och göra lite mera ärenden. (;
Men Fredrik vaknade döende imorse då han har blivit mer förkyld. Lägligt nog så blev han piggare på eftermiddagen. Men Fredrik blir som ett litet gnälligt barn när han är förkyld. Allt är jobbigt och inget fungerar för honom, så det är tur att resterande familj är friska så vi kunde leka ute!

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards