Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 23 december 2012

Av Jessica - 23 december 2012 22:35

Vi har inte gjort så där hemskt mycket idag, fick besök av morbror med familj så vi fikade lite och surrade en del. Alltid lika skoj att träffa alla! (:
Efter det åkte vi upp till kyrkogården och skottade fram graven. Var lite svårt att veta exakt vart gravstenen stod då den var helt borta under snön!
Men vi skottade fram den så vi kunde tända ljusen och göra det fint.
Träffade syster där uppe också! Hon hade tänkt samma tanke som mig men det var tur vi hade spadar med oss. (;
Surrade lite med henne och spinnande vi var tvungna att åka, drog ut till Matfors för Fredrik skulle få något till datorn.. Superviktigt att göra det en sån här dag! ;P

När vi äntligen kom hem så fick jag äran att stanna ute med barnen medan Fredrik gick in och började med middagen. När barnens mat började bli klar så gick vi in, jag tog över våran middag. Gjorde fläskfilégryta till oss och vi skulle göra den rätt stark och där av den andra maten till barnen. Och nog blev det starkt alltid, lite väl stark. Det tyckte Fredrik också och då vet man att det blev starkt.

Nu ikväll ha vi klätt granen tillsammans hela familjen. Blev rätt fin och barnen blev nöjda och det är huvudsaken!
Blev film mys innan de små hoppade i sängen. Vi tittade på Arthur och julklappsrushen. Linus tyckte det var en riktigt bra film medan Agnes inte hade ro alls att se film. Hon låg i soffan och spelade på min mobil mest hela tiden.

Funderar starkt på att gå och lägga mig. Är så fruktansvärt trött för jag sov så dåligt inatt när Fredrik snarkade mer än ovanligt. Han håller dessutom på att meka med någon av datorerna här hemma just nu och sedan skulle han spela en sväng som det lät. Så att slö titta på tvn i sängen och somna ifrån allt lockar verkligen otroligt mycket nu.

Imorgon är det julafton och den ska firas hemma hos familjen Palmlöf. Det kommer bli så mysigt! Längtar tills tomten kommer med Linus paket, saken han har längtat och suktat efter i över 1 års tid. Det kommer bli makalös intressant!
Jag verkligen älskar den här tiden på året, då man verkligen umgås med alla de nära! Borde vara mera sådana helger på året. (:

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards