Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 10 december 2012

Av Jessica - 10 december 2012 08:53

Just precis nu ligger jag och Linus i soffan under mitt täcke och myser tillsammans. Vi tittar på Barnkanalen och pratar lite om allt möjligt, vi väntar på att Agnes tänkte vakna. När hon har vaknat vill lilleman ha varm oboj och det är klart han ska få det då det!

Linus har många funderingar, han funderar om man kan få ny familj om man blir ensam osv. Han har väldigt djupa funderingar och kan oftast komma till makalösa bra svar.
På sista tiden har det varit det här med familjer och vad kan göra att man får nya familjer.
Om man hat haft en familj, sen blir man ensam, får man ny familj då? Vem blir den nya familjen då osv..
Om man är gammal och dör, då blir den som dör kanske ett spöke om den inte vill lämna den levande kvar ensam. För den som lever inte har någon familj.
Så går Linus tankar. Jag har svårt att tackla endel funderingar och ibland har jag svårt att svara på frågor. Men jag försöker alltid svara ärligt och enkelt. Och för det mesta svarar jag med en motfråga och då funderar han ut ett eget svar. Men jag kan hjälpa honom och styra hans tankar ibland åt rätt håll.
Speciellt det här med döden och familjer. Han har nämligen blivit så ledsen ibland av sina egna tankar så då tycker jag att det är lite bättre att styra den till lite gladare och kanske lättare tankar.
När det gäller tomten så får han fantisera bäst han vill!! (;


Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards