Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 2 december 2012

Av Jessica - 2 december 2012 22:13

Idag är det 2:a december, vilket betyder att vi fick tända första ljuset. Vi tända första ljuset till frukost och barnen fick öppna sin andra lucka på kalendern. Agnes vill hemskt gärna öppna kameller hon. (;
Efter frukosten blev det till att göra sig i ordning och klä på sig för att skjutsa ner barnen till deras farfar och Maggi. Lämnade av dem där och sedan åkte Fredrik och jag vidare till Birsta för att handla julklappar. Gick undan riktigt fort och enkelt var det då jag inte hade några barn med mig. Var nästan inte några andra där heller så det var bra. Behövde inte stå i någon kö alls när vi handlade. Köpte till nästan alla, har bara 3 st kvar och jag vet vad vi ska köpa till dem. (:
När vi var klar ute i Birsta åkte vill tillbaka till Örjan och Maggi. Där blev det lite fika och surr innan vi klädde på oss all vinterkläder så man inte behövde frysa ihjäl när man skulle leka i snön.
In i bilen med barnen, vidare upp till Maria och Johan. Där skottades det och lektes till Agnes blev trött och ville vila i vagnen. Så hon fick hamna där medan Linus fick åka pulka. Blev en liten prommis så Agnes fick somna och lillgubben blev så glad att han fick åka pulka.
När vi skulle gå hem hade Agnes fortfarande inte vaknat så vi lånade pulkan med oss hem så tog vi en prommis medan Fredrik körde hem bilen. Kändes som jag skulle förfrysa kinderna innan vi kom hem.
Blev middag, bad och mys innan nattningen.
Ska alldels straxt gå och lägga mig jag också... Måste bara se klart filmen som jag och Fredrik tittar på. Dock känns det som jag kommer somna innan jag kommer i sängen ;P

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards