Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 8 december 2012

Av Jessica - 8 december 2012 20:21

Det har snöat här ett par dagar och vi har verkligen fått otroligt mycket snö! Vi klagar absolut inte och vi har varit ute och lekt mest hela tiden.
En dag här tog vi en tur med mormor då hon ville komma iväg på Coop och handla lite. Efter mathandligen bestämde mamma och jag att vi skulle ta med henne och fika någonstans. Det blev inne på själva IKEA då Linus ville det. Men vad gör det?! De har gått fika där. (;

Annars då?
Var iväg på Julbord med släkten idag. Det var älskade farfar som bjöd sina barn, barnbarn och barnbarnsbarn. Var uppe på Hussborg i Ljungverk. Trevligt att träffa alla igen då man inte ses alldeles för ofta. De sista gånger man har träffas precis allihopa har varit under så tråkiga omständigheter så det var skönt att få träffas så här mitt uppe i allt det bra!!
Barnen skötte sig exemplarisk och jag behövde knappt göra något. Agnes roade min pappa och storasyster så det säkert räckte och blev över. (;
Linus grejade på med Nillan och hennes telefon.
Som vanligt åt jag som barnen, potatis, köttbullar, prinskorv och leverpastej. Smugglade även med mig en ketchupflaska hemifrån för barnen ville ha det! Haha så skönt att man numera kan skylla på dem! :-P

Nu ska det ordnas med kvällsfika innan jag ska ner tidigt i säng.
Tänkte försöka få en sovmorgon imorgon också då jag är värd det!
Just ja, kör ett julbord imorgon igen. Då blir det på ett annat ställe. Fredrik tar ett på måndag med men inte jag!

Kvällsfika var det ja!....

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards