Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 22 december 2012

Av Jessica - 22 december 2012 23:09

Idag sov Fredrik och jag till 10. Otroligt skönt med sovmorgon, små tussarna sov nämligen hos Örjan och Maggi.
Vaknade till liv, åt super god frukost som Fredrik hade handlat hem. Sen åkte vi ner till familjen Rodin. Där nere möttes vi av Linus som var ute och lekte medan Örjan var ute och skottade.
När jag öppnade dörren så var Agnes på väg ut också. (:
Så barnen fick leka på medan jag gick in en stund och pratade med Maggi.
När klockan hade tickat på så åkte vi ut till Birsta där vi släppte av Fredrik för att sedan så åkte jag och barnen ut till lillasyster.
Där lektes det medan jag surrade med Sofia, fick låna lite saker av henne bl.a En plattång som jag funderar på att köpa. Måste bestämma mig snart vilken jag vill ha.
Det går verkligen inte att leva utan en plattång alldels för länge till. (;
När Fredrik var klar med sina julklappar så fick vi så lov att åka och hämta honom.
Hem och laga middag för att sedan spendera kvällen tillsammans.
Vi har gjort snickers och Rocky road nu ikväll.
När barnen somnade så tog jag tag i det här med resterande julklappsinslagning. Är nästan färdig men det känns som att de aldrig tar slut! Ändå har vi knappt köpt något men det blir massa smått. Sedan när vi har 4 familjer förutom våran egna så blir det lätt en helt hög med klappar!

Nu ska jag nog ta och krypa ner i sängen och somna till en film. Alltid så skönt att somna till en film, vakna och stänga av allt för att sedan bara vända på sig och somna om. Att dessutom stänga av tvn halv i sömnen är så skönt!

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards