Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Direktlänk till inlägg 18 augusti 2007

men hallå!?!?

Av Jessica - 18 augusti 2007 00:12

jahaja, vet inte riktigt vad jag ska skriva...


jo justja, vi var iaf iväg och åkte vattenskidor och wakeboard, dock inte jag för att jag höll seriöst på att frysa ihjäl när vi äntligen klev i båten. Det var lixom mulet, de började blåsa som fan och så naturligtvis så började de regna. men thomas, danne, myrström och johanna åkte iaf.. eller johanna åkte väl inte direkt utan hon försökte iaf :D jävla impad blev jag av henne att hon vågade testa! men jag tror inte att hon ångrade sig iaf.. (=

 så grillade vi i regnet också, men vi dukade i stugan och tände ljus och käkade där, sedan så var thomas så snäll så att han körde hem johanna till alnö och sedan skjutsade han hem oss.


idag var de meningen att jag skulle börja på komvux, men jag åkte halv 8 hemifrån imorse (fredag) och så kom jag dit vid åtta och så gick jag och pratade med siv (syon) så jag kommer bara att läsa distans ist, jag kommer börja på måndag med multimedia och sedan så blir det bioilogi nästa måndag. de kommer läsas i 10 veckor sedan så blir de två andra kurser i 10 veckor, sedan så ska jag vara klar med skolan!!

åkte iaf hem och la mig och sov nån timme.


vaknade runt 12, väckte fredrik, ringde mamma, ringde thomas och bestämde att vi skulle käka frulle nere på Brevé eftersom de har öppnat och vi lämnade igen tallriken :D surrade där ett tag och sedan så gick jag,fredrik och thomas på stan en sväng och jag shoppade 3 linnen på gina, REA *tycka om* (; sen kollade vi runt lite och så beslöt vi oss för att åka och bada ist!


så vi drog på kubenbadet och efter ett tag så kom lina,andreas och danne dit också. badade ett tag och bastade, och knäppte massa kort med linas undervattenkamera :D hoppas de blir roliga kort! (=


sen gick alla hem och duschade och bytte om sedan så gick vi ner och käkade middag där allihopa, efter de så bestämdes de att vi skulle se film..

fredde och jag gick hem så fick de andra åka med myrström som hade dykt upp och hyra film. när de har hyrt filmen så talar de om att de var Blood diamond (som vi har sett på bio alla!!) måttligt skoj eller INTE!
även att jag fick ligga på jävla golv i över 2 timmar för att se filmen! kommer aldrig göra om de igen kan jag lova!


nu ska jag typ se om jens ska spela hela natten eller om jag kan lyckas få se Pledge this. dock vet jag inte riktigt om jag pallar att se den idag :P


har jag förresten nämnt att jens har varit här hela dagen mer eller mindre och spelat och grejjat :P jag är även så snäll att låna ut min nyckel till han så att han får komma och gå som han vill :D värsta snälla jag! :D


nee annat nu

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 12 april 2015 19:33


 

Av Jessica - 18 mars 2015 18:24


  Hipp hipp hurra!! Grattis på födelsedagen älskade Agnes!   ...

Av Jessica - 16 september 2014 08:53

I lördags somnade min faster in. Det är så overkligt. Jag har svårt att förstå, finaste faster. Vila i frid. <3 ...

Av Jessica - 8 september 2014 21:19

Idag somnade min farfar in. Det var på ett sätt väntat, sedan en kort tid tillbaka har han varit dålig så jag förberedde mig hela tiden för det här. Men ändå kändes det lika tungt som andra gånger när pappa ringde mig. Nu får farfar frid, han får tr...

Av Jessica - 30 augusti 2014 10:29


Den här veckan var det inge så bra start på dagis för Agnes. Hon har varit ledsen varje dag och hon har inte velat gå dit. När jag har kommit för att hämta henne så har hon sprungit till mig och vill hem direkt. Jag tror att det har blivit fel för ...

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards