Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 3 december 2007

Av Jessica - 3 december 2007 14:55

okej, nu var det flera dagar sen igen jag skrev.

jag är ju inte så duktig på att skriva här men jag har ju haft massa annat för mig :P


i fredags så vet jag inte riktigt vad  jag gjorde på dagen på men kvällsidan så var jag och lina ut på en prommis med vovven, sen så möte vi på thomas och då bestämdes de att det skulle käkas tillsammans, så jag gick hem en sväng, fredrik slutade jobbet och kom hem. jag fick vänta och vänta och vänta på att thomas skulle bli klar med sin bad så vi kunde dra och käka. ringde lina och frågade vad som skulle käkas egentligen, så vi kom fram till att vi skulle hämta mAx. 

Så thomas kom, fick skjuts den lilla biten som är ner till lina, sen gick jag upp och gnurf gick ut :P så lina och jag stannade hemma medas thomas, fredrik, gnurf och danne hämtade maten.

när de väl kom med maten så käkades de, sen bestämdes film.

sen var klockan mkt.


lördag, vaknade tidigt som få kändes de som :P käkade frulle, hämtade upp lina, drog iväg ut till birsta, där inhandlade jag lite julklappar åt familjen. Gick på ikea och kikade lite på allt möjligt, och shoppade ljus och grejjer, sen blev de hem. Var hemma och grejjade lite och sedan så åkte vi  iväg till mamma för att lämna lite grejjer där, sen åkte fredrik och jag ner på ming palace och hämade maten, drog till fredriks mamma och käkade där eftersom vi var husvakt.

hyrde film, såg den och sen somna.


söndag: grejjade hemma med att byta gardiner, sätta upp ljusstaken, stjärnan i fönstret och sånt, sen åkte jag och fredde ut till birsta för jag skulle köpa fatimas julklapp, sen så var jag så snäll så fredrik fick sin julklapp tidigt, det blev en skitsnygg röd jacka åt honom som köptes på stadium.

sen lunch på kubenkiosken, trevligt att surra lite med anders där.

Sen hem och grejja vidare, monterade ihop en ny tvbänk som jag köpte på ikea också.

sen hämtade fredrik sin mor med familj nere på stan och sen käkade vi middag. sen var de dags för sängen.


idag har jag inte gjort nåt alls faktiskt, bara suttit här och slöat och kollat på tvn.  Ska ta och börja med att flytta över alla saker från den gamla tvbänken till den nya nu tänkte jag. Sen så ska jag försöka ha kirrat maten tills fredrik kommer hem för jag är lite hungrig :P

men får se hur de går! :D


imorse när jag vaknade så insåg jag riktigt hur mkt fredrik gör för mig! han gör verkligen allt! och han finns där och stöttar och ställer upp i alla lägen, och även om jag blir galen på han emellanåt så kan jag ändå inte sluta le lite åt honom för att han är som han är (;

han försöker iaf att göra sitt bästa nu och han kommer på sig själv ibland när han gör galet så jag blir tokig på honom. Jag älskar dig fredrik, mer än vad du kan förstå! Utan dig skulle jag inte klara mig!! Du är mitt allt!

du och jag lixom ;D  behöver jag ens säga de? : joel viberg (hihi)

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards