Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 29 december 2007

Av Jessica - 29 december 2007 21:46

imorse vaknade jag tidigit och trodde att vi var tvugna att stressa för att komma i tid till far, men när jag kollade på klockan så var den bara 9, så jag väckte fredrik iaf för jag ville inte vara vaken ensammen ;P


sedan när det var dax så gjorde vi oss i ordning och åkte och hämtade fatima, drog ner på stan och köpte en bukett blommor till far, sen åkte vi till han och sa grattis på 50års dagen och träffade alla där och fikade och hade det trevligt!

(mina syskon följde inte med, oväntat? nee?)

iaf när vi skulle åka hem från viskan så hamnade vi i världens bilkö och fick köra 70km/h från pappa in till nacksta! hur ofta händer de?!?! man kunde lixom inte köra om heller för att det var så jävla mycket bilar som skulle in mot stan!


fatima följde med oss hem en sväng för hennes far skulle ändå jobba, så vi köpte mcdonalds med oss hem och käkade lite middag hemma och myste, sen fick hon spela hennes spel på datorn och runt 20 kom henne far och hämtade henne, och jag la mig i sängen och tittade på tvn.


Ringde sara ang nyår också! måste lixom kolla vilka som ska vara med och käka middag och inte :P  vi vill ju inte att man ska handla förlite mat lixom (;  så jag surrade på lite med henne och straxt där efter så ringde lina och så då checkade vi av maten så man inte glömmer nåt, risken är ju att man står där på nyår och har glömt hälften annars (=


sen så har jag inte gjort nåt alls, bara suttit här och kollat och sånt, fredrik är och gör nåt, han skulle ner på ok och handla lite åt mig, men jag vet inte riktigt om han åkte till ok i någonannan stad eller nåt eftersom att han inte har kommit hit med det ännu! 

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards