Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 7 december 2007

Av Jessica - 7 december 2007 15:43

idag har man inte alls gjort mycket, tänkte plugga men jag satte mig framför datorn och spenderade lite tid bara på allt möjligt, sedan så la jag mig i sängen och tittade på tvn bara.

har pratat en hel del i telefonen med familjen om allting också, om alla tankar och funderingar om allt.

Var lite skönt att få reda ut allt möjligt från min hjärna.


Så nu måste jag verkligen försöka plugga, har en insändingsuppgift som ska in, måste få den gjord eftersom det är den sista och jag har faktiskt gjort 2 delar i den så jag har bara förklara en massa om gliacell och om hormoninsöndringen kvar.. Sen är de närvaroprov som gäller. idag är de exakt 2 veckor kvar med skolan! sen jävlar är de klart! känns skönt att ha de gjort nu faktiskt!

ska lägga mig på soffan och läsa och sätta igång att skriva så de är gjort!

blir lixom inte så vettigt gjort om jag sitter vid datorn :P 


haft fruktansvärt långtråkigt idag också!!! 

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards