Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 12 december 2007

Av Jessica - 12 december 2007 17:59

idag så vaknade jag halv 8 och tänkte, fredrik väcker mig varje morgon så nu måste jag väcka honom, så de gjorde jag :P han blev inte så nöjd men då får han känna hur de känns :D

sen så efter några timmar så där när vi hade varit vakna så hörde jag att lina ropade utanför så jag surrade ltie med henne och bestämde att vi skulle ta en prommis, så lina och jag var ute och gick med vovven i kylan medans fredrik och gnurf drog och käkade lunch.

sen när jag kom hem från prommisen så käkade jag lite lunch och så, sen vandrade jag och fredrik upp till hans mor för att få lite fika.

sen vandrade vi hem och nu sitter man här.


Det lillla kryp jag har i min mage vill jätte gärna göra så att jag mår dåligt och kräks hela tiden och att jag blir så jävla trött. men jag antar att de är så här de ska vara. förstår inte folk som säger att man ska njuta av sin graviditet och allt sånt. menar, hur jävla skoj är de att må skit hela tiden?!?!

jag hoppas att det blir bättre om inte så länge.. för de är riktigt jobbigt att ha det så här.

även att vi är väldigt fundersam på pojknamn, jag försöker få fredrik att tycka om edvin, isak, linus, albin och casper men det verkar gå lite tungt :P


även att det första maria och ebba sa till mig idag var att jag var tjock :P

känner mig faktiskt som ett jävla hus, och ändå har jag snart halva tiden kvar, så hur kommer jag se ut innan de är klart?!?!?!

har ju inge byxor att ha, mer än mjukisar och ett par mammabyxor som jag har köpt.. och tröjor och linnen är inte så många heller, men de känns inte riktigt värt att köpa nya eftersom att jag inte kommer använda dem så länge.

men men, ska försöka se om jag intehar några släktningar som har kvar några mamma kläder sen de var gravida..


imorgon vettefan vad som händer faktiskt, får se om man lyckas gå till mamma eller om hon kommer hit eller nåt sånt, men jag orkar inte vara ensammmen hemma hela dagarna heller.


Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards