Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 13 december 2007

Av Jessica - 13 december 2007 15:42

nu har mamma och lillasyster frida med hennes bebis precis gått hem. Gick och möte dem på ica förut för att handla lite fika.

satan i gatan va kallt det var ute då.. ändå tyckte jag att jag hade packat på mig riktigt med kläder..

fick iaf ett par baggeyjeans mammabyxor då av syster! rätt bra att få (=

eftersom jag känner mgi som ett hus och inte har några byxor att använda!! :D


sen så när vi kom hem hit så ställde sig världens bästa mamma och diskade!! så nu slipper fredrik göra det, han har nämligen inte diskat på sista veckan.. säkert mer än en vecka sedan han diskade!! har fan aldrig sett så mycket disk faktiskt!!!! 


ikväll ska vi tvätta, och det är verkligen ett måste!

börjar sina på alla kläder som man kan ha, och seriöst så minns jag fan inte när vi tvättade sist, vi har lixom fyllt tvättkorgen och så ligger det världens största hög med tvätt inne på golvet på toan också!


nee nu blir de lägga sig i soffan och slöa en sväng! 

Av Jessica - 13 december 2007 12:26

men kan man bli galen för mindre?

avbokade ju tiden på kvinnokliniken för cellproverna eftersom jag var för långt gången i graviditeten.

vad händer??? joo de jävla propparna skickar en räkning på 300:- för uteblivit besök.

måste fan ringa och skälla imorgon och fråga varför de skickade ut den när jag hade avbokat..


även att jag vaknade kvart i 5 imorse och trodde att fredrik hade försovit sig, sen när jag äntligen fattade att klockan inte alls var något mycket så kunde jag inte somna om, så när jag hade legat vaken en timme så slog jag igång tvn och tittade på den, så när fredrik äntligen vaknade och klev upp och gick och duschade så kände jag att jag var trött, så jag somnade om efter att han hade gått.

sov till kvart i 10 ungefär, slog på tvn och tittade lite medans jag käkade frukost.

sen plockade jag lite här hemma och städade lite för mamma ska komma och diska åt fredrik eftersom jag verkligen inte klarar av att diska!


så nu ska jag klä på mig och gå och möta dem på ica!! 

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards