Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 21 december 2007

Av Jessica - 21 december 2007 23:01

ja då var man klar med allt mer eller mindre, fatima och jag bakade pepparkakor när hon kom, sen spelade vi lite på datorn, fikade och såg på tvn.

sen när hon åkte hem så har fredrik och jag slagit in de sista julklapparna inför i imorgon, och katten tycker om dem iaf, käkar sönder snörena gör hon!!


sen har vi plockat undan och ja, som sagt var gjort de sista, fast vi har lite kvar att göra imorgon. Jag ska göra pepperkakshuset och snickersgodiset! Tur de går fort iaf, tror nästan fredrik får klistra ihop pepperkakshuset när jag gör godiset!

sen är de bara dammsugningen och torka golvet kvar sen så kan vi ha lilljulafton! runt kl 15 kommer familjen så då ska de vara klart!


tror även att fredrik klagar på tjockisen som sitter och skriver nu eftersom han inte kan gå förbi utan han tycker jag ska flytta in mig lite ;P men hur fan hade han tänkt att de skulle gå?!? (; magen är lixom ivägen ;D


nee, nu blir de till att lägga sig i sängen och se på tvn.. vilket brukar betyda sova för min del :D 

Av Jessica - 21 december 2007 12:22

igår var jag och fredrik iväg överallt och köpte julklappar!! så nu är vi helt klara, eller jag är klar, men inte fredrik :p han har nämligen min julklapp kvar!! :D

Det tog typ hela dagen att handla överallt, vi var i birsta city sen i stan!

jag var även och köpte pappas julklapp/födelsedagspresent till far min av kalle (=

träffade veronica där också! :D surrade lite med dem sen drog vi vidare och shoppade mera.


sen när vi kom hem så slog jag in alla julklappar mer eller mindre, har några kvar men de är några som jag kan vänta med!

Sen så somnade jag rätt tidigt tror jag, jag har ingen aning om vad klockan var när jag slog igen ögonlocken.


nu sitter jag här och väntar på att mamma ska komma och med fatima, för fatima och jag ska baka pepparkakor idag nämligen! för vi behöver ha sånt när vi firar lillajulafton imorgon! det har fatima bestämt! och bodil tycker nog de är rätt skönt att jag tar fatima idag när hon är iväg och handlar julklappar och julmaten.

Egentligen har jag inte tid att sitta framför datorn utan jag skulle behöva städa och kirra lite här hemma men jag har ingen ork. och de känns lite halv meningslöst med att städa innan vi har bakat för jag känner både mig och fatima, vi kommer mjöla ner och grisa lite :P

nee, ta tag i lite saker iaf!


hörs

kan ju berätta att magen bara växer och växer och det lilla livet bara rör på sig och sparkar på min urinblåsa så jag är kissis jämt nästan! tycker han får ta och vara snäll och sluta med sånt nu ;P


http://nikita.se/~sleepr/?FATIMA

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards