Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 16 december 2007

Av Jessica - 16 december 2007 19:23

http://nikita.se/~sleepr/?namn

 jag glömde ju skriva att om man ändrar där det står namn,, så det blir tex.

http://nikita.se/~sleepr/?jessica 

så blir det riktigt sött!

så varför inte skicka en sån länk till sin flickvän/pojkvän, mamma/pappa osv till vem man vill så att de blir glada (=

en sådan liten sak kan faktiskt göra många glada :D 

Av Jessica - 16 december 2007 14:10

http://nikita.se/~sleepr/?namn


kolla länken! han är lite felande ;P 



oj nu har det gått många dagar sen jag bloggade igen, men sånt som händer när jag har massa annat för mig!


i fredags gjorde jag typ inget, utan jag var bara hemma och grejja och sånt där och fredrik jobbade till 19:15, sen när han kom hem så åkte han och storhandlade lite! för jag mådde verkligen piss då! men han var världens bästa och lyckades handla allt själv! :D 

sen på vägen hem så handlade han med sig lite mAx så vi fick middag, pressade mig i en maxbox sen mådde jag ännu värre och så låg jag bara i sängen och såg på tvn och halv sov.. hade somnat innan fredrik kom och la sig iaf..


lördag: vaknade, fredrik skulle iväg på jobbet, sen låg jag i sängen och såg på tvn tills runt 11. Ringde stora syster för hon skulle komma och baka lite med mig (= måste ju ha hjälp med att baka kakor eftersom jag är sämst på sånt :P

Bad henne handla med sig lite som jag hade glömt att skriva upp på listan åt fredrik, så hon handlade det och sen kom hon, vi bakade allt till lilla julafton (= så nu är de klart iaf!

sen gick hon till mamma och fredrik kom hem några minuter efter att bodil hade gått.

vi började med maten, och undertiden vi käkade så dök myrström upp! vilket är skit skoj att han är hemma nu (pluggar i luleå annars), sen efter ett tag så kom lina och gnurf också, surrade skit lite sen kom danne också.

grabbarna drog och hyrde film och möte thomas på hemmakväll medans jag och lina väntade här. hon och jag surrade på lite sen ringdes de och sa att de var dax på att röra på sig till thomas, dock så orkade jag inte för jag var så jävla trött, så fredrik kom förbi med min festis och lina gick.

jag la mig i sängen och såg på kattengustav filmen som jag lånade av fatima, somnade nångång under filmen och vaknade när fredrik var hemma. Har ingen koll på vad klockan var, men rädd blev jag, sen b lev jag lite rädd när han hade lagt sig i sängen också, men jag grymtade väl bort de och vänte på mig bara.


idag har jag inte gjort så mycket mer än fikade lite med pappa och lena, de kom förbi med julklappar till mig och fredrik. så nu ligger de fina här hemma och bara väntas på att öppnas, man är rätt nyfiken på vad de är men jag ska iaf hålla mig och öppna dem på julafton! (=

dock så tror jag fredrik kommer få spunk på dem om de ligger framme, han kommer vilja öppna! det vet jag :P

sen har jag inte gjort så mkt mer, pappa och lena åkte nyss iaf.. så nu ska jag väl bara vänta på att fredrik kommer hem från jobbet, så ska vi käka och sen vet jag inte vad som händer faktiskt. 


Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards