Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 6 december 2007

Av Jessica - 6 december 2007 10:03

Jag får äntligen berätta om hemlisen!!!

Den 8 maj 2008 så kommer de komma en liten pojke till världen, inte vems som helst! utan min och fredriks!!!

Kan berätta att det inte var något planerat eller så utan det blev bara så och det är inget vi kan göra något åt!


Vi är otroligt glada och lyckliga över det här nu, fast vi har båda haft våra känslor som har åkt åt alla håll och tankar har inte kunnat bestämma sig vart de ska vara.


i tisdags var vi iväg på ultrljudet och där gick de inte att missa att det faktiskt är en liten pojke i min mage nu som bara växer och växer och allt är som det ska!

Jag tror att tårarna kom både för mig och fredrik när vi fick se det lilla krypet som ställer till att jag mår så otroligt dåligt hela tiden och att jag knappt kan gå utanför dörren, att se konturerna på den lilla näsan och munnen, att se händer och fötter och allt det som hör till.

Sen vet jag inte om de bara var för att de är en kille som fredriks tårar kom eller om de var för att det verkligen är ett barn ;P (kanske en blandning av de? (;) 


Det är så att våra familjer har vetat om de ett tag, och några vänner, men eftersom vi ville vänta till efter ultraljudet med att säga det till folk så man vet att det inte är något fel på det lilla livet, men de som behövde få reda på de fick reda på det innan iaf.


nee, måste lägga mig igen, tok ett piller mot illamåendet och allt de för någon timme sedan, men vet inte om de hjälper så mkt just idag, nu blir de sängen igen! 

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards