Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 19 december 2007

Av Jessica - 19 december 2007 21:11

idag har man inte gjort nåt, som vanligt :P

näe men jag hade typ inget att göra tyckte jag, men när fredrik kom hem, då kom jag på hur mycket som helst som jag skulle göra! det är ju skitmkt som ska göras innan lördag, då vi ska ha lillla julafton här hemma!!

 hela syskon skara med familjer och mamma då ska komma! 


det jag har gjort idag är att ha bestämt lite med Fatima, för hon ska komma till mig på fredag och då bestämde vi att vi ska baka pepparkakor eftersom vi inte har gjort det ännu!

Sen har jag surrat med morsan och båda de mindre systrarna också, det är lixom mycket som ska smusslas med och allt sånt nu innan jul (=


just nu håller fredrik och jag på att klä julgranen, och fredrik svär över ljusen :P

förstår inte varför!?!?! :D 

tänkte forsätta alldeles straxt med att göra klart de!


imorgon ska iväg och handla de sista julklapparna som vi har kvar, fredrik är ledig imorgon!! så skönt så skönt!!


kan uppdatera att det kanske blir en linus, både jag och fredrik tycker de är fint! men inget är bestämt ännu och vem vet? när lillkrypet väl kommer till världen så kanske han inte ens är en linus eller nåt av namnen vi har tänkt på (;


så på så vis är det! nu är det dax för att fortsätta här hemma! 

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards