Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 10 december 2007

Av Jessica - 10 december 2007 12:39

jag blir galen!!

satt i telefonkö i över 30 min upp till kvinnokliniken för jag måste avboka tiden om cellproverna, eller iaf prata med dem för att höra om jag ska komma och ta dem ändå fast jag är gravid. Endel säger att man ska de och andra säger att man inte ska det.


Och vad händer? jo, helt plötsligt hörs de bara vilka telefontider de har och så läggs luren på, så nu får jag ringa efter 13 igen och förhoppningsvis få tag på någon då. För jag vill verkligen veta, det är ju så pass viktigt att jag gör dem nu, för jag vill inte ha det som förra året, att man måste gå dit konstant för att det är förrändringar och sist jag gjorde de så var de straxt innan sommaren och då hade ju allt blivit bra eftersom de skrapade och shit, men jag är ju ändå rädd att de kommer tillbaka och man måste göra nåt skit igen.


men men, de är bara att vänta och se.. snart är kl 13 ändå..

ska blogga om allt vanligt sen när jag har fått tag på dem på sjukhuset 


Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards